×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیدا شدن پیکر شهروندان جان باخته در سیل لاریجان آمل

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل از شناسایی و تحویل پیکر دو تن از مفقودین حادثه سیل اخیر در لاریجان خبر داد.

کرات آملی،رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل گفت: در پی سیل اخیر منطقه لاریجان و گزارشی مبنی بر مفقودی سه تن از افراد یک خانواده، افراد محلی و نیروهای هلال احمر به جستجو در منطقه پرداختند که این جستجو در روزهای هجدهم و نوزدهم مرداد ماه صورت گرفت.
جمشید نیک زاد با اشاره به تقریب حدودی منطقه مغروقین گفت: یک تیم از تنگه تیران به سمت جاده هراز و یک تیم از هلال احمر از پنجاب تا تونل لهاش منطقه مورد نظر را جستجو کردند که متاسفانه تا این لحظه اثری از این خودروی نیسان و کودک خردسال نبود.

وی در همین زمینه ادامه داد: پدر این خانواده کیومرث شیرخانی آهنگر به همراه همسرش معصومه کریمی فیروزکوهی و فرزند ۳ ساله‌اش به نام مهزیار شیروانی در داخل خودروی نیسان بودند که در زمان جاری شدن سیل متاسفانه این عزیزان مفقود شدند.
نیک زاد افزود: جسد پدر و مادر این خانواده در حوالی تونل ۴ و روبروی معدن محسنی در روزهای اول بعد از سیل کشف شد که با حضور اعضای خانواده در آرامستان نسبت به شناسایی اقدام شد و ظهر امروز جسد این پدر و مادر به بازماندگان تحویل داده شد و برای دفن به سمت منطقه خودشان به قائم‌شهر حرکت کردند.

 در ادامه رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل از افراد بومی محله و دامداران که در منطقه حضور دارند و عزیزانی که آشنایی با این رودخانه فرعی منطقه تیران تا پنجاب را دارند درخواست کرده که جستجو برای یافتن جسد این کودک سه ساله را انجام داده و در صورتی که لاشه خودروی نیسان آبی را پیدا کردند با ندای امداد ۱۱۲ این جمعیت را مطلع کنند.

نیک زاد همچنین مصیبت وارده را به خانواده ایشان تسلیت گفت و برای ایشان از خداوند صبر جزیل مسئلت داشت.
نیک زاد در پایان از افراد همیار محیط زیست آقای مهدی قلی زاده اندواری، ناصر اصغرزاده اندواری و شکرالله کبیری اندواری که دیروز مسیر تنگه تیران تا پنجاب را طی نمودند؛ تشکر کرد و آرزوی سلامتی و موفقیت برای آنان داشت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.