×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
انتخاب درست و اصلح بخشی از مشکلات کشور را حل می کند

امام جمعه آمل با بیان اینکه انتخاب درست و اصلح بخشی از مشکلات کشور را حل می کند، اظهار کرد: در انتخابات خبرگان به کسی رای دهید ، تا بازوی توانگر رهبری و مطالبه گرباشد، رهبری تنهاست، خبرگان به عنوان حق مردم تنها قشری که رهبری را صد درصد می تواند حمایت کنند، خبرگان به عنوان نمایندگان رهبری هستند .

کرات آملی،سید جلیل مرتضوی در نمازجمعه این هفته با اشاره به اینکه مردم ولی نعمت ماهستند، گفت: مردم به ما اعتماد می کنند، باید با تمام وجود در خمت مردم باشیم مرمی که خون دادند، ابرو گذاشتند و با تمام وجود پایه انقلاب ایستادند، شهدای انقلاب ، امنیت و مرزبان ها  برای نظام ایستادند
امام جمعه امل انتخابات 28 خرداد را انتخابات سرنوشت ساز خواند و اظهار کرد: در شرایط سخت امروز همه نامزدهای انتخابت از معیشت مردم و اشتغال صحبت می کنند، بعد از جنگ از سردار سازندگی شروع شد، بعد از اصلاحات، از فقر عدالت و دولت امروز از تدبیرو امید و نگاه برون مرزی داشت .
وی ادامه داد: امروز رئیس جمهور باید انقلابی، مردمی، بدون جناح باشد، با همه هیاهویی که در نگاه مردم است، انتظارهای  زیادی وجود دارد که باید به ان توجه شود، مردم از رئیس جمهور 1400 انتظارات فراووان دارند، مشکلات معیشت مردم برطرف شود، سفره های جمع شده برگردد، اشتغال زایی صورت گیرد.
مرتضویی به انتخاب به فرد اصلح تاکید کرد و افزود: ما در بدترین شرایط به سر می بریم، اگ انتخاب اصلح صورت می گیرد، ستادهای متعددی که برای برخی شکل گرفته، به کسی باج نمی دهد و تابع فرامین الهی و رهبری نظام باشد، وامدار هیچ گروه و جهتی نباشد.

وی تصریح کرد:باید دست در دست هم ایرانی قوی بسازیم، کشوری که در علم به پیشرفت های زیادی رسیده است، پهبادهای  پیشرفته ساخته و .. چه کسانی سود می برند که نمی توان یک پراید را ارزان تر فروخت، کشورما 9 درصد منابع دنیا را داریم، نباید مردم ما از فقر گریه کنند، این دولتمردان باید برای مردم بمیرند و گریه کنند.
رضا حاجی پور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه ۲۱ خرداد ۱۴۰۰در مصلی جمعه میربزرگ این شهرستان گفت : انتخاب خبرگان رهبری نشان از حرمت گذاری به مردم است و باید به ارزش ها و حرمت های مردم شریف احترام گذاشت.

دکتر حاجی پور در بخش دیگری از سخنان خود افزود : کارگروه های تخصصی بسیار خوبی در حوزه های مختلف و در بخش های گونان و برای احصاء مشکلات شهرستان تشکیل شده است و مسئولین کار گروه ها با شناسایی مشکلات در حوزه های گوناگون و ارجاع به دفتر بنده ، از طریق مجلس شورای اسلامی و هم از طریق وزارتخانه ها و هم در استان مشکلات را تا آنجایی که بتوانیم در صدد رفع آن خواهیم بود و از هیچ تلاشی هم کوتاهی نخواهیم کرد.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد : یک نماینده به تنهایی نمی تواند مشکل را حل بکند بلکه جوانان و نخبگان و تحصیلکردگان باید ما را  در تمام زمینه ها همراهی بکنند تا به ماموریت و وظیفه خودمان که همان خدمت رسانی مطلوب و شایسته به مردم عزیز شهرستان آمل هست  برسیم و این نکته را اضافه بکنم که ما مطالبه گر هستیم از دولت جدید سیزدهم  و مطالبه هم داریم بابت این جوانان و تحصیلکرده ها و مشکلات عدیده ای که این یکی دو سال اخیر با بی توجهی بعضی از مسئولین اتفاق افتاده است و در این شرایط سخت باید کمک کار همدیگر باشیم و طبق فرمایشات رهبری چپ و راست نداریم ما در کنار مردم هستیم و مردم ولی نعمتان ما هستند مسوولین باید به این ملت نجیب و با کرامت توجه جدی بکند و انشا الله حضور حداکثری  مردم در انتخابات ۲۸ خرداد نقشه دشمنان را نقش بر آب می کند .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.