×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تاکید خطیب جمعه آمل بر تامین رفاه حداقلی برای مردم در شرایط تحریم

امام جمعه آمل:امروز کار دولت این شده است که مشکلات را گردن دیگران می اندازد، در شرایط تحریم باید کاری کرد تا مردم در رفاه حداقلی باشند.

کرات آملی،حجت السلام والمسلمین سید جلیل مرتضویی در نماز جمعه این هفته با اشار به اینکه دولت بفکر جامعه باشد، گفت: دولت بی کفایتی خود را به پای تحریم امریکا و اسرائیل نگذارد، اینکه تمام مشکلات را به پای دشمن بنویسید نیست، بفکر مردم بودن و برای مردم جان دادن ارزشمند است.
وی با بیان تعطیلی اخیر جلسه سه قوه، عنوان کرد: زمانی که جلسه سوه قوه تعطیل می شود چه جوابی به خانواده های شهدا و ایثارگران و جانبازان که سالیان سال اب مرگ دست و پنجه نرم می کنند خواهیم داد، باید خودمان را زیر سوال ببریم نه اینکه تمام مشکلات را گردن دیگران بیندازیم.
امام جمعه آمل ادامه داد: امروز کار دولت این شده است که مشکلات را گردن دیگران می اندازد، در شرایط جنگ انسان باید با اندک امکانات تدبیری داشته باشد تا به پیروزی ختم شود، در شرایط تحریم باید کاری کرد تا مردم در رفاه حداقلی باشند.

وی تصریح کرد: مردم معیشت حداقلی می خواهند، اما دولت مردم را رها کرده است، ماشین در یک مدت کوتاهی افزایش چشمگیری یافته، دولت بفکر گران فروشی نیست، سلطان سکه و ارز دستگیر شد اما قیمت ها  تغییری نکرده است.
مرتضویی با تاکید اینکه تهران در وضعیت قرمز کروناست و اولین  نقطه ای که اسیب می رساند مازندران و امل است، خاطرنشان کرد: حریرپی عنوان کرده است که می توان هر شهری جلوی مسافران را بگیرد، از مسئولین استانی می خواهیم جلوی مسافر را بگیرند تا خطر بیشتری استان را تهدید نکند و با کمی امکانات دچار مشکل نشویم.
وی با تاکید اینکه اگر جلوی مسافران را نگیریم خطر بیخ گوشمان سوت می کشد، اظهار کرد: در دوره دوم جوانان های زیادی از فوت شده اند و شهید داده ایم، در تهران  دستور تعطیلی مجدد داده شده، کرونا به تمام سیستم بدن اسیب می رساند و دچار مشکل می کند، کساننی که به این بیماری درگیر شده اند سختی ان را درک می کنند.
مرتضویی افزود:حداقل کاری که انجام می شود، جاده را یکطرفه می کنند تا راه برای تهرانی ها باز شود، ما باید اینجا پرپر شویم تا دیگران در عیش و نوش باشند./سفیر هراز

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.