×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پرداخت بیش از 500 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان بهزیستی شهرستان آمل

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آمل گفت:151 مورد تسهیلات اشتغالزایی به ارزش ریالی بیش از 528 میلیارد به مددجویان در سال 98 پرداخت شد.

کرات آملی/کبری اسفندیاریان  با تاکید بر اینکه توجه به اشتغال و توانمندسازی شغلی مددجویان و معلولین در سازمان بهزیستی از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار است گفت: اداره بهزیستی هر ساله با تخصیص اعتبار از منابع مختلف تلاش میکند شراط و فرصت مناسبی جهت اشتغال بکار جامعه هدف فاهم اورده و از دغدغده های شغلی مددجویان بکاهد.
وی اعتبارات حوزه های تخصصی در بخش سرمایه کار و و خود اشتغالی روستایی را نوعی دیگر از خدمات در زمینه اشتغال دانست و افزود : مبلغی بصورت بلاعوض در اختیار مددجویان ساکن روستا قرار می گیرد تا بتوانند برای واحدهای شغلی خانگی خود شامل : پرورش ماکیان – سبزی کار ی – تهیه و بسته بندی موادغذایی و …. مورد استفاده قرار دهند.  

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آمل  از پرداخت 151  مورد تسهیلات اشتغالزایی به ارزش ریالی  بیش از 528 میلیارد به مددجویان در سال 98 خبر داد و گفت : مددجویان بهزیستی  می توانند تا سقف 500 میلیون ریال تسهیلات بانکی قرض الحسنه (وام اشتغال) دریافت نمایند. و همچنین مبلغ 6 میلیارد ریال در بخش مشاغل خانگی ارائه گردید که 68 نفر از مددجویان از تسهیلات 5 – 20 میلیون تومانی در این بخش برخوردار شدند که بیشتر مددجویان زنان سرپرست خانوار را شامل میشوند .
اسفندیاریان گفت :  در حال حاضر بیش از 100 پرونده اشتغال برای معلولین و مددجویان واجدالشرایط تشکیل شده که در نوبت دریافت تسهیلات قرض الحسنه می باشند و بیش از 50 مددجوی جویای کار در مرحله آماده سازی شغلی قرار دارند و انتظار میرود با همدلی و همراهی تمامی دستگاه های ذیربط در بخش صدور پروانه ها و مجوزها و همچنین همراهی بانک های عامل که همواره همکاری بسیار خوبی با اداره بهزیستی داشتند ، قدم مثبتی در جهت اشتغال بکار گروه هدف سازمان برداریم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.