×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ناترینگ آملی/موزه نه ،آثار تاریخی  نه ،  امام زاده نه ،بقاع متبرکه نه !!!!/نقدی بر نیمه کار ماندن پروژه های عمرانی

آمل .. علی کرم زاده عمرانی ( ناترینگ )

با رعایت مسائل ایمنی ، موارد بهداشتی ، فاصله گذاری اجتماعی ، دستکش بدست ، ماسک به صورت ، لباس گرم کن به تن ، کفش کتانی به پا در حالت خستگی و کم حوصلگی از خانه مانی ، تصمیم گرفتم دوساعتی پیاده روی ، دویدن همراه با نرمش قهرمانانه !! داشته باشم و در مسیر پیاده روی از مجاورت مجموعه ورزشی ۱۳ آبان شهرک نبوت ( ‌سالن کشتی ، سالن ژیمناستیک ، سالن چند منظوره شهید قاسمی ، زمین فوتسال میگذشتم که ساختمان عکس فوق را دیدم ، شاید تصور کنید که این ساختمان موزه ، آثار تاریخی ، امام زاده ، بقاع متبرکه و….. است نه نه و باز هم نه !!!!

این بنا ساختمان سنگ و صخره نوردی است که حدود ده سال بحالت نیمه کاره رها شده و اطاقهای نیمه کاره و البته مسقف آن مکانی شده برای تجمع افراد ناباب با نیازهای خاص !!! مکانی امن برای استعمال مواد مخدر و……. ( یکی از مدیران و متولیان ورزش سرزده به فضای داخل ساختمان بیاید به مقدسات ، عرق شرم بر جبینش مینشیند ).

نمیخواهم زخم کهنه و تاول چرکین پروژه های زخمی و نیمه کاره ورزشی را بشکافم ( ‌ نمیخواهم برای مرده ، هفت تیر بکشم و مدیران بخواب زده را بیدار کنم ولی تلاش میکنم مدیران بخواب رفته را بیدار و کمی هم هوشیار کنم و داد بزنم : ای مدیر، اگر امروز از حسین به نیکی یاد میکنیم و بر یزید لعنت میفرستیم ، ما نه حسین را دیدیم ، نه یزید را نه مظلومیت حسین را لمس کردیم ، نه ظالمیت یزید را ، اینها را تاریخ به ما میگوید سخت است در آینده از ما بعنوان حسین یاد کنند ولی ای مدیر تو را بخون شهدا، تو را به شرفت ، کاری کن آیندگان در نزد نوه ، نتیجه و نبیره هات از تو به عنوان یزید یاد نکنند ).

حال بهر دلیلی که این پروژه ورزشی نیمه کاره مانده ، را کار ندارم ، ولی آیا این ساختمان در همین مرحله ، هزینه از بیت المال در بر نداشته است ؟ چرا نگهداری نمیشود ؟ شاید چندین دلیل برای نیمه کاره بودن این مکان وجود داشته باشد و بدون شک و تردید اولین دلیل ، نداشتن بودجه است.

در این مجتمع ورزشی که در یک منطقه مسکونی و آموزشی قرار دارد هزاران متر مربع زمین بکر با کاریری ورزشی مناسب برای واحدهای تجاری ، مسکونی ، اداری به مالکیت اداره ورزش وجود دارد که میشود با اعلام عدم نیاز حداقل دویست متر مربع از این زمینها را در یک سازو کار اداری و کارشناسی فروخت واز وجوه حاصل از ان این ساختمان را تمام کار ، افتتاح و مورد بهره برداری قرار داد ،، میشود و شک نکنید میشود ولی خواستن مهم است که این فعل ، فعلا وجود ندارد.

از این پروژه های زخمی و نیمه کاره در آمل زیاد داریم که میشود با ایفای نقش متعهدانه و مدبرانه این پروژه ها را تکمیل کرد.

متولیان امر ، امروز بکنید که فردا دیر است فردا این ساختمان از منظر نقشه و امور فنی از استاندارد خارج میشود.

مدیر محترم ورزش شهر ، پهلوان عزیز ، پهلوانی کن خوش برخورد و خوشنام هستید انشا، الله خوش خدمت و جاوید نام باشید.

اینگونه ساختمانها بیت المال و حکم حق الناس را دارند هرچند بعد انقلاب بیت المال شده بیته مال !!!!!!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.