×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ساخت محلول ضد عفونی کننده و ماسک توسط پایگاه بسیج عاشورا آمل

فرمانده پایگاه بسیح عاشورا شهرستان آمل از ساخت وتولید بیش از ۱۰ هزار ماسک و مواد ضدعفونی کننده توسط پایگاه بسیجیان این پایگاه خبرداد.

محمد توکلی فرمانده پایگاه بسیح عاشورا شهرستان آمل گفت:بسیجیان این پایگاه با همت والای بسیجیان خود، برای مقابله با ویروس کرونا تا به حال توانسته بیش از ۲ هزار عدد ماسک و ۸ هزار عدد مواد ضد عفونی کننده تولید و در سطح شهر توزیع کند.

وی افزود:این پایگاه زیر نظر حوزه مقاومت کربلای شهرستان آمل فعالیت می کند و این محلول  و ماسک ها در مسجد چهارده معصوم (ع) گلشهر با رعایت موارد بهداشتی و نظارت سازمانهای مربوطه تولید می شود.

محمد توکلی ادامه داد: این کار جهادی یک هفته قبل آغاز شده است و در صورت تامین مواد اولیه تا شکست کرونا ویروس توسط بسیجیان سلحشور آملی ادامه خواهد داشت.

فرمانده پایگاه بسیح عاشورا ضمن اشاره به مشکلات پیش رو اظهارداشت :ادامه این کار مستلزم حمایت مادی خیرین می باشد وبا توجه به کمبود منابع مالی پایگاه در صورت دریافت کمکهای لازم این کار سرعت بیشتری خواهد یافت.

لازم به ذکر است که افراد خیری که قصد شرکت در این امر خیر را دارند می توانند با واریز کمک های نقدی خود به شماره کارت 5859831140010322 بانک تجارت به نام محمد توکلی در این امر خیر وخداپسندانه شرکت نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.