×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تاکید رییس شورای اسلامی شهر آمل بر تسریع در آغاز بکار سازمان سرمایه گذاری شهرداری

رییس شورای اسلامی شهر آمل با تاکیدبر تسریع در آغاز بکار سازمان سرمایه گذاری شهرداری شد و اظهارداشت: امیدوارم با شروع بکار این سازمان با توجه به املاکی که شهرداری در اختیار دارد بحث مشارکت شهروندان و سرمایه گذاران را در این فضا داشته باشیم .

خسرو ابراهیم زاده با اشاره به اینکه در زمان تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم ادامه داد : از آحاد ملت خصوصا همشهریان عزیز آملی دعوت می کنیم که در ۲ اسفند حضور حداکثری برای شرکت در انتخابات داشته باشند تا بتوانیم از بین کاندیداهای عزیزی که در حوزه انتخابیه آمل حضور دارند فرد شایسته را به عنوان نماینده به مدت ۴ سال انتخاب کنیم .

وی افزود : به مدیران و کلیه نیروهای مجموعه شهرداری و سازمان های وابسته توصیه می کنم از امکانات اداره برای تبلیغات انتخاباتی و حمایت از نامزدها پرهیز کنند چرا که اصل بی طرفی در انتخابات هدف ماست .

وی با بیان اینکه ممیزی املاک در سال ۹۹ بایستی صد در صد در دستور کار شهرداری قرار گیرد تا بودجه شهرداری تحقق پیدا کند افزود : کارهای اداری ساماندهی بستر رودخانه هراز که یکی از شرایط مهم و ماندگار این شهر می باشد به اتمام رسیده و تقاضا دارم دوستان هماهنگی کنند تا شرکت مازند طرح برای جلسه آتی طرح این پروژه را آماده نمایند تا هر چه سریع تر نهایی و ساز و کار آجرایی آن فراهم شود همچنین با توجه به تخصیص اعتبارات استانی که وارد این مجموعه شده انتخاب پیمانکار صورت بگیرد .

ابراهیم زاده در خصوص پیاده راه سازی هسته مرکزی شهر بیان داشت : ابتدا باید ساز و کار و شرایط اجرایی آن را فراهم کنیم و سپس اجرای پروژه استارت بخورد و قطعا خواسته همه ماست که این اتفاق بیفتد اما این امر نیاز به اعتبار خاص و ملی دارد که شهردار آمل پیگیر هستند تا از طریق اعتبار ملی بتوانند این فضا را مهیا کنند .

وی خاطرنشان کرد : بحث روکش آسفالت یکی از دغدغه های سال آینده و اولویت شورا و شهرداری است و اتمام فاز دوم بلوار ولایت جنوبی که از مزرعه سبز تا کوچه توکلی است در دستور کارمان  قرار خواهد داشت .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.