×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

امام جمعه آمل: اتحاد وهمبستگی و دفاع همه نشانه های این است که امریکا را میتوانیم به زانو در بیاوریم و این روحیه انقلابی را در وجودمان حفظ کنیم مخصوصا جوانان که پیروزی از آن ملت است.

حجت السلام سید جلیل مرتضویی در نماز جمعه این هفته آمل با اشاره به شهادت سردار سلیمانی گفت: بیش از بیست میلیون نفر پای تابوت سردار آمدند؛ دشمن این را وقتی می بیند در صدد توطئه بر می آید و دشمنی اش را دوچندان می کند؛ اما مردم ما هنوز پویا هستند، به سمت انقلاب پیش می روند.

وی ادامه داد: وقتی سردار را شهید کردند، این چنین تشیع باشکوهی و  یکصدای مردم به انتقام سخت را گمان نمی کردند.

امام جمعه آمل با بیان پرتاب موشک سپاه به پایگاه عین الاسد عنوان کرد: با این سیلی که به آمریکا زدیم به دنیا نشان دادیم، ابرقدرتی چون آمریکا در مقابل اراده این ملت هیچ اررشی ندارد.

وی به سانحه هواپیمای اکراین اشاره کرد و افزود: داغدار واقعی ما هستیم که عزیزان و نخبگان مان را از دست دادیم، سرها دادیم تا اینان بزرگ شوند و پیشرفت کنند؛ اما خطای انسانی اتفاق افتاد که با جان و دل پذیرا بودیم.

مرتضویی ادامه داد: وقتی فضای کشور جنگی باشد، این اتفاقات رخ می دهد؛ همانطور که برای سردار اشک ریختیم برای مسافران هواپیما هم ریختیم و آن عظمت و شادمانی مان به تلخی رفت.

 وی با تاکید اینکه دشمن میخواهد عمارها و مالک اشترهای ما را دور کند، خاطرنشان کرد: برای حمایت و سربلندی سپاه که سیلی محکم تری بزند جان می دهیم، تمام نیروهای مسلح کشورمان فدایی ما هستند و ما فدایی آنان هستیم.

امام جمعه آمل تصریح کرد: کشوری که بیش از ۷۰ سال در دنیا جولان می داد و هر کسی را می خواست نابود می کرد و در همه کشورها دخالت میکرد و ما باج نمی دادیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.