×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

امام جمعه شهرستان آمل با اشاره به جایگاه زن در خانواده گفت: اگر بخواهیم خانواده ای ایده ال و مطلوب داشته باشیم باید نگاه دینی در خانواده باشد.

حجت السلام سید جلیل مرتضویی در نماز جمعه این هفته با بیان اینکه گرفتن کشتی انگلیسی توسط نیروهای جوانمان را افتخاری  برای کشورمان خواند و گفت:  هیچ وقت مستشاران نظامی را فراموش نمی کنیم، اگر روزی به کشورهای دیگر وابسطه بودیم امروز زمانی که وارد عرصه بین المللی می شویم، عجز و ناتوانی شان را می بینیم.

وی ادامه داد: می گویند پهپاد سپا را زدیم، حرف تو خالی می زنند، در حالی که وقتی ما پهپادشان را زدیم، به دنیا اعلام کردیم و وقتی کشتی های انگلیسی وارد خلیج فارس شدند به خوبی عمل کردیم.

امام جمعه شهرستان آمل تصریح کرد: ایران کشوری مقتدر است، کشوری که با رهبری امام خامنه ای، با هیچ کس تعارف ندارد و سربازان این کشور منتظر اشاره ای از رهبر هستند.

مرتضویی با بیان اینکه ائمه جمعه ها باید با مردم در ارتباط باشند ،عنوان کرد: وظیفه ما این است که افرادی که مشکل دارند را شناسایی کنیم و آماده خدمت به مردم باشیم، مسلمانی رسیدگی به مشکلات مردم است.

وی یکی از خصوصیات ائمه جماعت را مردمی بودن خواند و اظهار کرد: انس با مردم، یگانه بودن با مردم، پیگیری مشکلات مردم، درک مشکلات و اهمیت دادن به رنج های آنان ، تا دست در دست هم فقر را ریشه کن کنیم.

وی به خانواده ها یادگیری صحیح روابط اجتماعی به فرزندان را توصیه کرد و افزود:  امروز اجتماع از دریا هم خطرناک تر است، این اجتماع امروز از صد دریا تلاطمش بد تر است، البته در اجتماع انسان خوب و بد وجود دارد.

مرتضویی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم بچه هایمان را به سمت قرآن سوق دهیم، باید نسبت به تربیت آنها نسبت به معیشت آنان نگران باشیم، متاسفانه فرهنگ به سمت و سویی رفته که نسبت به بزرگترین وظیفه پدر و مادر که تربیت فرزندان است بی اعتنا شدیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.