×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

امام جمعه آمل : محصولاتی را که وارداتی است، شناسایی کنیم و با ساختن، آن را از انحصاری در بیاوریم تا وابسته به چین، فرانسه، آلمان و.. نباشیم.

حجت السلام سید جلیل مرتضویی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آمل با اشاره به نابود شدن پهپاد آمریکایی در دریای خلیج فارس گفت: شاهد پیشرفته ترین پهپادی بودیم که به اندازه 16 فروند هواپیمای f16  بوده و هیچ راداری نمی توانست آن را رصد و جستجو کند.

وی با بیان اینکه جنگ امروز، جنگ اقتصادی است، خاطرنشان کرد: جنگ را به داخل کشور آورده اند، تا مردم را در مقابل دولت و نظام قرار دهند، وقتی امروز موشک بالستیک و فناوری های نوینی تولید می کنیم، چرا به جوانان بها نمی دهیم.

وی اولین کسانی که باید به جوانان میدان دهند را مجلس شورای اسلامی دانست و افزود: می توانند این را به صورت قانون در بیاورند، تا روزنه های فساد از همین جا بسته و کور شود.

مرتضوی به شعار امسال، رونق تولید اشاره کرد و گفت: نباید هیچ کارخانه ای تعطیل شود، از آن طرف بانک ها سود ثابتی نمی گیرند، نمی خواهم بانک را زیر سوال ببرم آنها هم حق دارند ، باید سود مشخصی ملاک قرار گرفته شود.

وی امنیت شغلی سرمایه دار را از سرمایه گذار بیشتر خواند و خاطرنشان کرد: میان این دو تفاوت است، سرمایه گذار به کسب رونق تولید می پردازد و شغل ایجاد می کند، اما سرمایه دار، پول هایش را به بانک می سپارد و یا نزول می دهد.

امام جمعه آمل با بیان اینکه چند نزول خوار در آمل معرفی کرده اید، تصریح کرد: فردی را می شناسم که به واسطه 50 میلیون، خانه 300 میلیونی خود را از دست داد، درست است که مدارک قوی خواهد بود، اما علم قاضی هم شرط است و کسی که در جامعه به نزول شهرت دارد را نیز باید در نظر بگیرد.

وی اظهار کرد: وظیفه والدین فقط تامین امرار معاش خانواده نیست، آنچه امروز بی بند و باری های که در خیابان هراز، انقلاب می بینیم، بخاطر این است که در خانواده همه چیز، جز اخلاق قرآنی حاکم است.

مرتضویی با بیان اینکه تلاش خانواده ها فقط برای جمع آوری مال و تحصیل نباید باشد، عنوان کرد: خانواده با نگاه دینی تربیت کنیم، وقتی نگاه دینی حاکم شود، نگرانی نسبت به جامعه نخواهیم داشت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.