×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری رزمایش سراسری مدافعان سلامت در ساری

جانشین فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا مازندران از برگزاری رزمایش مدافعان سلامت استان مازندران در شهرستان ساری خبر داد و گفت : این رزمایش برای مقابله با شیوع ویروس کرونا توسط لشکر عملیاتی 25 کربلا مازندران انجام خواهد شد .

 رزمایش مدافعان سلامت با اعلام رمز سراسری توسط سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از تاریخ 6 لغایت 7 فروردین 1399 در مراکز استان ها برگزار خواهد شد.
سرهنگ بهرام سبک ملک ، جانشین فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا مازندران در گفتگو با خبرنگار سفیرهراز با اشاره این مهم که رزمایش مدافعان سلامت در استان مازندران توسط لشکر عملیاتی 25 کربلا  انجام خواهد گردید، گفت : رزمایش مدافعان سلامت با هدف خدمت به مردم در مقابله با ویروس کرونا به صورت جامع و تکمیلی از ساعت 8 صبح 6 فروردین 1399 با بکارگیری افراد متخصص و امکانات گروه 24 بعثت نیروی زمینی سپاه ، پادگان المهدی (عج) بابل و با نظارت و دستور قرارگاه غدیر شمال و سپاه کربلا مازندران در شهرستان ساری و به ویژه مرکز شهر انجام خواهد شد.
وی با تاکید به این مطلب که هدف از برگزاری رزمایش مدافعان سلامت ، سم زدایی و ضدعفونی کردن خیابان ها ، بیمارستان ها و امکان پر تجمع شهرستان ساری است یادآورد شد :  لشکر همیشه پیروز و قدرتمند 25 کربلا مازندران برای اینکه بتواند زنجیره شیوع ویروس کرونا را قطع کند  اعزام  4 آمبولانس از بهداری رزمی لشکر جهت خدمت رسانی  به مردم ، شناسایی بیماران مبتلا به کرونا و اعزام مبتلایان به بیمارستان جهت درمان اقدام خواهد کرد .
جانشین فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا مازندران  افزود :  در رزمایش مدافعان سلامت استان مازندران اقدام به توزیع بسته های حمایتی اقلام بهداشتی که شامل مواد ضدعفونی کننده ، ماسک و دستکش  می باشد با همکاری و هماهنگی سپاه کربلا مازندران در بین مردم شهرستان ساری خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه رزمایش سراسری مدافعان سلامت با هدف قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا توسط لشکر عملیاتی 25 کربلا مازندران انجام خواهد شد خاطر نشان کرد : لشکر عملیاتی 25 کربلا با همکاری پادگان المهدی (عج) بابل اقدام به شست و شو ضدعفونی کردن معابر و بیمارستان ها و … و پنج معبر اصلی که شامل جاده کیا سر ، جاده قائمشهر ، جاده نکا ، جاده خزر و جاده جویبار به سمت مرکز شهر می شود خواهد کرد.
سبک مالک در سخنان پایانی از اعزام بهداری رزمی لشکر عملیاتی 25 کربلا و راه اندازی و  برپایی 4 چادر غربالگری تست کرونا که اقدام به تب سنجی ،شناسایی بیماران مبتلا به ویروس کرونا و انتقال مبتلایان جهت درمان به بیمارستان  خبر داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.