×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
توزیع مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده درمنطقه آسیب پذیر و کم برخوردارشهرستان آمل

با حضور دکتر حسین زاده معاون امور اجتماعی بهزیستی مازندران ورئیس اداره بهزیستی شهرستان آمل مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده درمنطقه آسیب پذیر و کم برخورداردر رضوان ۳۸ شهرستان آمل توزیع شد.

وحید حسین زاده معاون امور اجتماعی بهزیستی مازندران در حاشیه بازید و ارزیابی از روند توزیع بسته‌های بهداشتی در رضوان ۳۸ یکی ازمناطق پرخطراجتماعی آمل اظهارداشت: جامعه هدف بهزیستی شامل سالمندان، معلولان، زنان سرپرست خانوار و کودکان کار و خیابانی در برابر کرونا آسیب پذیرتر هستند.

وی ادامه داد: بهزیستی مازندران برای پیشگیری از ویروس کرونا از آغاز شیوع این ویروس در استان اقداماتی انجام داده که از جمله آنها می‌توان به تدوین طرح پیشگیری از بیماری کرونا برای ساماندهی مناطق حاشیه نشین و کودکان کار نخستین بار در کشور برای ۳۳ منطقه حاشیه نشین استان است.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی مازندران با بیان اینکه اورژانس اجتماعی هر روز در شهرها و مناطق حاشیه نشین اقلام بهداشتی توزیع و آموزش‌های لازم را به جامعه هدف ارائه می‌کند، تصریح کرد: تا کنون ۴ هزار ماسک، ۲ هزارو ۵۰۰ بسته بهداشتی آموزشی و هزارو ۵۰۰ بسته مواد غذایی با کمک خیران تهیه و در مناطق حاشیه نشین استان توزیع شد.

حسین زاده اضافه کرد: رسیدگی به خانواده‌ها در مناطق حاشیه نشین و کودکان کار به خصوص آموزش‌های حضوری توسط کارشناسان اورژانس اجتماعی وکارشناسان حوزه کودکان خیابانی به همراه توزیع بسته‌های بهداشتی برای ۵۰۰ کودک کار و خیابانی در این مدت انجام شد.

وی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا وبا پایش های روزانه‌ای که انجام می‌شود، خوشبختانه تاکنون هیچ مورد مشکوکی از ابتلای کودکان کار و خیابانی و افراد ساکن در مناطق حاشیه شهر به بهزیستی گزارش نشده است.

معاون اموراجتماعی اداره کل بهزیستی مازندران یادآورشد، آموزش‌های پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا ویژه کودکان کار وخیابانی توسط کارشناسان اورژانس اجتماعی وکار درمناطق پرخطر شهرستان‌ها تا عادی شدن وکنترل کامل این ویروس ادامه خواهد داشت.

حسین زاده یادآورشد، سلامت کودکان خیابانی وکار از این لحاظ حائز اهمیت دوچندان است که به دلیل تردد مکرر در سطح شهر احتمال انتقال ویروس توسط این کودکان بیش از سایران است./مهر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.