×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
حمایت شهرداری آمل از گروه های جهادی شهر برای مقابله کرونا ‏

شهردار آمل ازتامین بخشی از هزینه های گروه های جهادی آمل برای مقابله کرونا  خبر داد.

سید حمید هاشمی حین بازدید از برخی گروه های جهادی و مردمی که برای تهیه محلول ضدعفونی برای مقابله با شیوع کرونا در سطح شهر آمل تلاش می کنند؛ افزود: گروه های مردمی و جهادی که بیشتر آنان جوانان هستند نقطه قوت این شهر محسوب می شوند و مسئولان باید برای نیت خالصانه ای که بین آنها وجود دارد و تلاشی که دارند قدردان باشند.

وی با اشاره به اینکه بارها مدیران و برنامه ریزان شهری در کشور از نداشتن ساختار مدیریت یکپارچه شهری در کشور انتقاد داشتند تصریح کرد: اصلاح نشدن این ساختار موجب شده که در مواقع بحران موازی کاری ها ، عدم هدایت و بهره کافی از نیروهای مردمی و از همه مهم تر عدم تقویت زیرساخت ها شهرها را دچار چالش جدی نماید.

هاشمی با بیان اینکه نیروهای شهرداری بویژه پاکبانان،آتش نشانان و نیروهای فضای سبز خدمات رسانی خود را برای مقابله با شیوع کرونا مضاعف کرده اند گفت: نهادی مانند شهرداری خدمت را در فلسفه وجودی خود دارد اما مشارکت مردم و یاری دادن جوانان در مواقع بحران بلوغ مدنی یک شهر را نشان می دهد.

وی خاطر نشان کرد: شهر آمل به گروه های مردمی و جهادی که دارد به خود می بالد و اگر شورای اسلامی شهر و شهرداری آمل از آنان حمایت می کند با افتخار بوده و جزیی از وظیفه خود می داند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.