×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ناترینگ آملی؛اداره پست آمل یا مجتمع تجاری !؟!؟

برای ارسال یک بسته پستی ، به اداره مرکزی پست آمل ( ‌سه راه خط کهنه دیروز و میدان شمع امروز ) رفتم ، از درب خودبازشو وارد اداره !!!! شدم ، با رویت فضای داخلی ، تعجب و فکر کردم ، مکان را اشتباه آمدم !!! ولی نه نه درست اومده بودم ، اداره پست را مجتمع تجاری کرده اند !!

ابتدای ورودی درب اصلی سمت راست یک واحدتجاری کتابفروشی و لوازم التحریر بعد یک واحد تجاری ، اداری فروش و نصب صندوق های پستی منصوب درب اماکن مسکونی تجاری و سپس یک واحد تجاری پزشکی ، ثبت نام بیمه دندان پزشکی‌ نمایشگاه و فروش کتاب یک واحد تجاری تبلیغات بیمه ایران نمایندگی فروش و نصب دزدگیر و دوربین های امنیتی و خلاصه جالب اینکه بخش سمت چپ دیواره بیرونی و عمومی اداره فوق بنر سه در سه تبلیغ و آدرس مکان ورزش رزمی و………. !!!! ‌

ازدحام جمعیت معطل و متقاضی خدمات اصلی اداره با مراجعین متقاضی خدمات تجاری و باهم تنه به تنه می شدند و زبانم لال، جمعه بازار بهنمیر در ذهنم تداعی میشد !!!!

هرکس به هر شکلی میخواست در کوتاه زمان حضور اجباری ( فضا برای حضور میلی و مشتاقانه اصلا فراهم نبود و نیست ) کار خود را پی بگیرد و از این دام کرونا آفرین بگریزد !!!

کارمندان اداره در دو حالت کار میکردند : ‌‌یک‌ = از بیکاری و اخراج میترسیدند ، تحمل میکردند چون قدرت اعتراض نداشتند !!دو = بسیار بسیار مردم محورو مشتری مدار ، جان برکف‌ در انجام خدمت بودند. به نحوی که خانم نوری پور ( یکی از کارکنان اداره ) در مدت ده دقیقه در چهار مرحله نتوانست یک لیوان چای را بخورد !!!

اگر برای مبارزه و مقابله با انتقال و ابتلا، به ویروس کرونا لازم است پارک فضای سبز جنب شهرداری مرکزی بازار روزها ، اماکن زیارتی و…. تعطیل شوند.

به مقدسات سوگند این اداره یکی از اماکن حساس برای انتقال ویروس کرونا و انواع بیماری تنفسی و واگیردار مسری است که با لحاظ ضرورت و سرعت باید تعطیل شود.

نمی دانم مدیرکل پست مازندران ، فرماندار ویژه آمل !! رئیس اداره فوق ویا کدام شخص مسئول در راستای نیل به اهداف مال اندوزانه به این کار تن داده ؟؟!

و چرا مدیران با انصاف و وجدان بیدار ارگانهای امنیتی . بهداشتی و برخورد با این فضای خطر آفرین سلامت را منظور نمیدارند .

مدیران عزیز و مهربان . زحمت کشیدهای انقلاب و نظام و دلواپسان سلامت جامعه الان که نماز جمعه تعطیل ، درب غالب اماکن مذهبی و زیارتی برای عبادت و تقرب به خدا بسته است ، توجه و اتخاذ تدبیری انساندوستانه بر این معضل کمتر از عبادت و صواب نمازجمعه و زیارت نیست. آمل .. علی کرم زاده عمرانی (( ناترینگ ))

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.