×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رفع مشکلات ترافیکی آمل در گرو برنامه ریزی دقیق ومدون

جلسه کمیته تخصصی ترافیک و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر آمل برگزار شد.

فرشید لیتکوهی رییس کمیسیون فنی شورای اسلامی شهر آمل در این جلسه با بیان اینکه اصلی ترین دغدغه ما کاهش ترافیک و تصادفات است گفت : با توجه به نظرات اعضای این کمیته در خصوص جابجایی ایستگاه تاکسی تقاطع پل میر بزرگ ( پل سوم ) به دلیل حادثه خیز بودن، از جزیره واقع در وسط این تقاطع به حاشیه راست خیابان منتهی به پل سوم در دستور کار قرار گرفت .

وی با بیان اینکه همه ما در این جلسه گرد هم آمدیم تا گره ای از شهر را باز کنیم افزود : تقاضا دارم موضوعاتی که مطرح می شود همه مشارکت کنند و نظر بدهند تا بتوانیم بهترین تصمیم را اتخاذ کنیم و به یک جمع بندی نهایی برسیم چرا که هر کدام از ما هم به عنوان یک شهروند هستیم و در این شهر رفت و آمد و زندگی می کنیم .

عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر آمل با اشاره به اینکه به دلیل وجود ترافیک زیاد در زیر پل زنده یاد کاظمی دینان مطالعات و ارائه طرح احداث تقاطع چراغ دار توسط مشاور ارائه شد تا در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گیرد افزود : مقرر شد حجم خودروهای عبوری در این مسیر توسط مشاور مشخص گردد تا در جلسه آینده نسبت به آن تصمیم گیری شود .

لیتکوهی در خصوص احداث تقاطع چراغ دار در بلوارهای امام خمینی (ره) و مدرس بیان داشت : به نظر بنده با حجم ترافیک زیادی که در همه جهت های این مسیر داریم صرفا با چراغ دار کردن نمی توان ساماندهی کرد و اصلی ترین راه برطرف کردن این مشکل احداث خیابان موازی با این مسیر می باشد و بعد از آن می توان در خصوص احداث تقاطع چراغ دار طراحی و برنامه ریزی کرد .

وی تصریح کرد : دو تقاطع مهم چراغ دار در انتهای بلوار شهید طبرسی و روبروی پل میربزرگ احداث شد که با نظرسنجی میدانی صورت گرفته بازتاب بسیار خوبی داشته و باید به مردم زمان بدهیم تا با تقاطع چراغ دار در آمل بیشتر آشنا شوند و اگر دیدیم مردم پذیرای آن هستند در جاهای دیگر هم آن را اجرا نمائیم .

سخنگوی شورای اسلامی شهر آمل تاکید کرد : مقرر شد در جلسه آینده مطالعات ایمن سازی و روان سازی ترافیک خیابان هراز و احداث تقاطع چراغ دار بلوار میرزا هاشم آملی منتهی به بلوارهای کارگر و جانبازان مورد بحث و بررسی قرار گیرد .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.