×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
لزوم ارائه برنامه آموزشي براي پيشگيري از بيماري کرونادر آمل

معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري ويژه شهرستان آمل : پيشگيري از هر نوع حادثه بايد به عنوان يک شعار عملي تبديل گردد و تمام تلاش خود را در اين مسير به کار گيريم.

 قدرت ا… نائيج نژاد معاون سياسي واجتماعي فرمانداري ويژه شهرستان آمل در جلسه کارگروه سلامت گفت: لزوم ارائه برنامه هاي آموزشي لازم از سوي دستگاههاي مرتبط درخصوص پيشگيري از ابتلا به بيماري کرونا ضرورت دارد که بايد با جديت مورد توجه قرار گيرد و آداب بهداشتي را رعايت کنيم.

وي افزود: نياز است يکسري اصول بهداشتي ناشايست را تغيير دهيم و در همه موارد اجراي درست دستورالعمل هاي بهداشتي را سرلوحه امور خود داشته باشيم.

وي بيان داشت: پيشگيري از هر نوع حادثه بايد به عنوان يک شعار عملي تبديل گردد و تمام تلاش خود را در اين مسير به کار گيريم.

ناييج نژاد ادامه داد: مناطق حادثه خيز راهنمايي و رانندگي شهرستان آمل بايد شناسايي شود تا پوشش خوبي نسبت به اين مناطق داشته باشيم و ضروري مي باشد تا از همه فرصتها و ظرفيتها استفاده گردد تا ميزان حادثه خيزي مناطق را کاهش دهيم.

معاون سياسي اجتماعي فرمانداري ويژه شهرستان آمل گفت: ساماندهي لازم در حوزه قبرستان هاي روستاها بايد صورت پذيرد و ايجاد آن در خارج از بافت روستايي باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.