×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شورا و شهرداری نگاه تبلیغاتی جهادی با محوریت حماسه 6 بهمن آمل داشته باشند

امام جمعه شهرستان آمل با بیان اینکه در آستانه فرا رسیدن سالروز حماسه اسلامی ششم بهمن سال ۶۰ آمل هستیم افزود: از شورا و شهرداری خواستاریم تا نسبت به تبلیغات میدانی قوی اقدام کنند و یک نگاه تبلیغاتی جهادی با محوریت آمل داشته باشند و از مردم می خواهیم که همه و همه در برنامه های ششم بهمن حضور فعال داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین سید جلیل مرتضوی امام جمعه شهرستان آمل در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر آمل ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت شهادت سردار دلها سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش گفت: بعد از این حادثه تلخ، اتفاقات بسیار خوبی افتاد و شاهد حضور ۲۰ میلیونی مردم در مراسم تشییع این عزیز که همان عمل کردن به فرامین مقام معظم رهبری است بودیم و انتقام از آمریکای جنایتکار که خواسته همه و همه بوده را نیز شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه شهادت جمعی از هموطنان عزیز در یک سانحه هوایی که در پی یک خطای انسانی رخ داد تا به امروز همه دوستداران این مرز و بوم و خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را ناراحت کرده است افزود: در کشور ما سپاه پاسداران بیش از ۴۰ سال در کنار سایر ارگان های نظامی اعم از ارتش، نیروهای انتظامی و سربازان امام زمان (عج) برای این مردم سر داد و در جهان بی سابقه بود که سرداران سپاه آبروی خودشان را وسط بگذارند و مسئولیت این کار را به گردن بگیرند و آماده تنبیه باشند و بگویند که نظام هر تصمیمی بگیرد تسلیم هستند.

امام جمعه شهرستان آمل ضمن قدردانی از اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار آمل گفت: انصافا در آغازین صبح جمعه از زمانی که از شهادت سردار سلیمانی اطلاع یافتیم و همه و همه در حال غم و اندوه بودند شورا و شهرداری آمل کار بسیار خوبی کردند که در سطح استان و حتی کشور نمونه بود و فضا را به سمت جهاد، مقاومت، ایثار و فداکاری بردند که شاید می توان گفت بی نظیر و کم نظیر بود و از اعضای شورا و شهردار تشکر ویژه می نمایم.

خسرو ابراهیم زاده رییس شورای اسلامی شهر آمل  نیز در این جلسه گفت: سیاست هایی که شورا و شهرداری در باقیمانده عمر این دوره از شورا به دنبالش هستند ۵ هدف را در کنار مسائل موجود مد نظر داریم که یکی بحث ممیزی است و قطعا شهردار بایستی با تیم ممیزی خودشان بررسی کنند تا بتوانیم حقوق حقه شهروندان را محقق نماییم.

ابراهیم زاده بیان کرد: موضوع دیگر بحث ساماندهی و زیباسازی رودخانه هراز است که با جلسات و نشست های متعددی که انجام شد عملیات واگذاری آن به شهرداری نهایی شده و دنبال طرح نهایی آن هستیم تا این فضا را در بودجه ۹۹ ببینیم.

وی از اختصاص بودجه برای جابجایی شهرداری مرکز به بلوار آزادگان در بودجه سال ۹۹ خبر داد و گفت: بحث احداث فرهنگسرا و موزه در مکان فعلی شهرداری مرکزی پس از انتقال در دستور کار می باشد.

رییس شورای اسلامی شهر آمل با بیان اینکه یکی از خواسته های به حق شهروندان ساماندهی وضعیت آسفالت محلات است که عملیات های مختلفی تاکنون نیز انجام شده و ادامه خواهد داشت تصریح کرد: موضوع دیگر بحث پسماند است که پیگر هستیم و یک نگاه دیگر در حوزه بافت فرسوده و بازآفرینی شهری است که با توجه به قدمت شهر آمل این فضا باید ویژه دیده شود.

وی خاطرنشان کرد: تملک بلوار ولایت جنوبی را در کنار سایر تملکات در اولویت قرار دادیم تا با پایان یافتن آن رینگ میانی شهری تمام شود، همچنین پایش نیروی انسانی و بکارگیری نیروهای متخصص در شهرداری را دستور کار داریم تا این فضا را داشته باشیم هرکسی در جای خودش کار کند تا کارآیی و کارآمدی بهتری داشته باشد.

سید حمید هاشمی شهردار آمل در این جلسه گفت: قطعا ما هم در سیستم اداری شهرداری براین باوریم که با وحدت و تعامل می شود مجموعه را بیشتر از پیش و رو به جلو حرکت داد و کسانی که خلاف این جریان باشند از قطار توسعه شهری آمل پیاده خواهند شد و امیدواریم اتفاقات خوبی برای مردم لایق، پرتوان و بی نظیر آمل که از ابتدای انقلاب ششم بهمن های زیادی را خلق کردند رقم بزنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.