×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران از اجرای ۵ پروژه مشارکتی واختصاصی مازندران در عتبات خبرداد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران با بیان اینکه هم اکنون این ستاد ۳ طرح را به صورت مشترک با دیگر استان‌ها در عتبات عالیات دردست اقدام و اجرا دارد، گفت: این طرح‌ها شامل تکمیل صحن مطهر حضرت فاطمه زهرا (س) در حرم مطهرحضرت علی (ع) درنجف اشرف، ترفیع گنبدمطهر امام حسین (ع) و صحن حضرت زینب کبری (س) در کربلا معلی است.
اصغری همچنین درخصوص دو طرح دیگر که به صورت اختصاصی توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران درحال اجرا است نیز افزود: ساخت ساختمان و کتیبه ۷۲ تن از شهدای کربلا و سنگ کاری سردآب حرم حضرت ابوالفضل العباس (ع) درحال ساخت است که تاکنون هزینه‌های مربوط به این دو طرح پرداخت شده وادامه دارد.
او گفت: امسال همچنین با مشارکت مردم خیر و ولایتمدار مازندران دوباب درب حرم مطرآقاسیدمحمد به مبلغ ۱۲ میلیارد ریال و درب حضرت فاطمه الزهرا (س) و امام الابنین درکربلای معلی به نام مازندران نامگذاری ونصب شد.
ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران یادآورشد، که مردم مازندران در کمک به عتبات عالیات عراق در بین استان‌های کشور یکی از سه استان برتر کشور را از آن خود کردند.

محمدحسن اصغری افزود: ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور ، سهم ارسال کمک‌های مردمی امسال مازندرانی‌ها را برای ادامه ساخت و ساز‌های اماکن مقدسه کشور عراق ۳۳۰ میلیارد ریال تعیین کرد و تاکنون مردم متدین استان حدود ۳۲۰ پرداخت کرده اند.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران ، کمک‌های مردم مازندران به این ستاد را شامل کمک‌های نقدی ، اهدای طلا و خرید خشت طلا اعلام کرد و افزود: این کمک‌ها برای ساخت و بازسازی حرم حضرت علی (ع)، امام حسین (ع) ، حضرت ابوالفضل (ع) ، حرمین کاظمین و صحن حضرت زینب (س) و نیز حضرت فاطمه زهرا (س) هزینه شد./علی بابایی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.