×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بازداشت اعضای باند ۷ نفره سرقت در آمل

فرمانده انتظامی مازندران از متلاشی شدن باند ۷ نفره سارقان حرفه ای با ۳۵ فقره سرقت در شهرستان آمل خبر داد.

سردارسیدمحمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در گفت و گویی گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد خودرو در شهرستان آمل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با همکاری ماموران کلانتری ۱۱ آمل با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک باند سرقت خودرو در این شهرستان شدند.

سردارمیرفیضی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی متهمان را که با تشکیل باندی متشکل از ۶ مرد و یک زن در این شهرستان فعالیت می‌کردند دستگیر کردند.

او افزود: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تا کنون به ۳۵ فقره سرقت خودرو، قطعات داخلی خودرو‌ها و لوازم منزل، در این شهرستان اعتراف کردند.

میرفیضی از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از مخفیگاه متهمان خبر داد و گفت:متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجعقضائی معرفی شدند.

کشف ۱۰۸ کیلوگرم مواد مخدر در آمل

سرهنگ نعمت اله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل در تشریح کشفیات ۱۰۸ کیلوگرم مواد مخدر اظهار داشت: این میزان مواد مخدر با اقدام اطلاعاتی طی سه عملیات مختلف درطول این هفته کشف و ضبط شده و در این رابطه ۶ نفر از اعضای این سه باند نیز دستگیر شدند.

وی بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آمل باهمکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، پس از اطلاع از انتقال محموله مواد مخدر به این شهرستان، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند که در این باره ۳ خودرو اعضای این باند نیز شناسایی و پس از تعقیب و گریز آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی آمل افزود: در بازرسی از این خودروها که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی کرده بودند، مقدار ۱۰۸ کیلوگرم تریاک کشف وتوقیف شد و متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مقام‌های قضائی شدند.

وی، با قدردانی از تعامل خوب مردم با پلیس گفت: اقدامات مقابله‌ای با پدیده شوم مواد مخدر به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد و شهروندان می‌توانند هر گونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند./علی منصوری

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.