×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
یادداشت سردبیر:مسئولین خواب زده و فاجعه ای به نام عمارت درشهرستان آمل

از سال 73 تا کنون زباله شهرستان آمل وشهرهای اطراف آن در منطقه عمارت در مسیر جاده هراز تخلیه می شود که بعد از گذشت این سالها حالا تبدیل به فاجعه ای بزرگ شده که با ورود شیرابه های عفونی این زباله ها به داخل زمین و رودخانه هراز جمعیت کثیری از شهروندان آملی وشهرها وروستاهای اطراف در معرض ابتلا به بیماریهای خطرناکی منجمله سرطان قرار دارند.
علی ایحال در جهان متمدن امروز که معضل زباله ها از چندین سال قبل در دنیا رفع شده است ولی مسئولین ما هنوز اندر خم یک کوچه هستند.
سالهای متمادی گذشته وهنوز هم مسئولین شهری آمل وحتی استانی با وعده ساخت کارخانه زباله سوز ویا کمپوست با جان شهروندان بازی میکنند.
مسئولین امر بعد از فشار افکار عمومی اقدام به جانمایی چندین مکان نمودند که منجر به انتخاب چندین نقطه منجمله سایت منّال در محور بلده شد.
ولی متاسفانه علیرغم مصوبات ارائه شده به خاطر ملاحظات سیاسی و ارائه فشار از سوی برخی افراد ذی نفوذ ولابی گریهای مختلف از منطقه صرف نظر شده است.

چرا مسئولین استانی بر سر جان شهروندان به راحتی پا پس کشیدند؟آیا غیر این است که مسئولین به عنوان نمایندگان مستقیم ونیابتی باید حافظ حقوق ملت باشند؟(لازم به ذکر است که این سایت ظرفیت پذیرش 50 سال کل زباله استان مازندارن را دارد.)
آقایان مسئولین شهری آمل یا واقعا خبر ندارند ویا خبردادرند وخود را به خواب زده اند.
اول باید جلوی مافیای زباله گرفته شودو بعد به دنبال حل معضل زباله بود.ایا اقایان در جریان می باشند که علیرغم مصوبه 02/07/98 زباله شهرهای اطراف تا آمل آمده سپس توسط مافیا با ماشین مخصوص آمل به عمارت منتقل ودپو می گردد؟
لطفا با مردم به صراحت سخن بگویید که چرا هنوز در عمارت دپوی زباله انجام میشود؟چقدر برای حفظ جان شهروندان ارزش قائل هستید؟وچرا های دیگر که در ظرفیت این مقال نمیگنجد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.