×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
استاندار مازندران:دستگاه های اجرایی بیش از توان در صدد رفع موانع تولید تلاش کنند

استاندار مازندران: تمامی دستگاه های اجرایی موظف می باشند بیش از توان در صدد رفع موانع تولید تلاش کنند و همانند شرایط جنگ اقتصادی پا را از اقدامات و ایده های عادی و روزانه فراتر بگذارند. 

احمدحسین زادگان عصر یکشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که با هدف بررسی مشکلات شرکت فولادین ذوب در شهرک صنعتی آمل برگزار شد، گفت: مشکلات پیش آمده برای مجموعه “فذا” ممکن است برای هر واحد صنعتی رخ دهد و نباید از این اتفاقات برای ایجاد بجران در جامعه استفاده شود. 

استاندار مازندران با بیان اینکه تلاش ما در شرایط فعلی حفظ ظرفیت‌های موجود تا با حداقل امکانات شرکت ها را حفظ کنیم،ادامه داد: دولت در بحث دریافت مالیات از کارخانه‌های تولیدی، اختیارات اداره کل دارایی را بیشتر کرد تا در وصول مطالبات همراهی خوبی با شرکت‌ها داشته باشند.

حسین‌زادگان با اشاره به مشکلات فراروی شرکت فولادین ذوب آمل که منجر به تعطیلی این شرکت شده بود، افزود: این مجموعه با توجه به تولید قطعات خودرو برای شرکت ساپکو یک سری مطالباتی داشت که در رابطه با این موضوع جلسات متعددی در تمامی سطوح برگزار شد.

وی با بیان اینکه جلساتی مشترکی با وزارت صمت و ایران خودرو در خصوص مشکلات شرکت فولادین ذوب آمل برگزار کردیم، ادامه داد: ایران خودرو خود را بدهکار به فذا می داند و این مطالبات به زودی پرداخت خواهد شد.

حسین زادگان با اشاره به جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای این شرکت افزود: یک سری مصوباتی برای این شرکت در ستاد تسهیل و شورای تامین تصویب شد و این شرکت را به بدهکار به تامین اجتماعی و ادارات دیگر نمی دانیم به این دلیل مقرر شد بدهی این شرکت از ساپکو دریافت شود.

وی با بیان اینکه جلسات ستاد تسهیل به صورت هفتگی در استان تشکیل می‌شود و مشکلات تمامی واحدها بررسی می شود افزود: در این کار گروه در بعضی اوقات نیاز به ورود قوه قضائیه است که با همکاری این دستگاه مشکلات اکثر تولید کنندگان رفع و در حال انجام است‌.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.