×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جام رمضان موثرترین راه برای کشف استعدادهای فوتسال در شهرستان‌ها

سرمربی تیم فوتسال ایران درباره برگزاری جام رمضان تصریح کرد: جام رمضان موثرترین راه برای کشف استعداد در شهرستان‌ها خواهد بود.

محمد ناظم الشریعه در نشست خبری دیداردوستانه پیشکسوتان تیم ملی فوتسال ایران و تیم فوتسال منتخب مازندران به یاد مرحوم حسن حسین زاده، دبیر فقید کمیته فوتسال کشور و نیز حسین قوی از مربیان فوتسال شهرستان آمل اظهار داشت: فوتسالیست‌های مازندران بسیار با استعداد هستند و مازندران تنها یک نماینده در لیگ برتر دارد که یکی از تیم‌های سازنده لیگ کشورمان به حساب می آید و فوتسال مازندران در سطح کشور از کیفیت خوبی برخوردار است و استعدادهای بسیاری را به تیم ملی معرفی کرده است.

وی افزود: فوتسال مازندران تنها یک نماینده در لیگ برتر دارد که متعلق به شهر ساری است و یکی  از تیم‌های سازنده لیگ کشورمان به حساب می آید و امیدوارم تا تیم‌های بیشتری از این استان در لیگ برتر حضور پیدا کنند تا از استعدادهای موجود در این استان به خوبی استفاده شود.

ناظم الشریعه گفت: برنامه‌های استعدادیابی فوتسال را به هیئت‌های ورزشی هر شهرستان واگذار کردیم و آمل می‌تواند با درخواست از فدراسیون در برنامه‌های استعدادیابی ما شرکت کند.

وی درباره برگزاری جام رمضان تصریح کرد: جام رمضان موثرترین راه برای کشف استعداد در شهرستان‌ها خواهد بود و در شهر آمل برگزاری این مسابقات تاثیر بسزایی خواهد داشت چون استعدادهای زیادی می‌توانند از این راه خود را نشان دهند.

ناظم الشریعه در خصوص حضور آمل در لیگ فوتسال کشور بیان کرد: برای حضور شایسته ی آمل در مسابقات کشوری نیاز به ورود بخش خصوصی و اداره کل ورزش و جوانان است و مهم ترین عامل تعیین کننده در این موضوع تعامل بین نیروهای استعدادیابی، هیات های ورزشی، اداره ورزش و بخش خصوصی آمل می باشد.

وی در خصوص برنامه ریزی بازی های تیم ملی فوتسال گفت: برنامه ریزی دیدارهای تدارکاتی تیم ملی توسط ما انجام می شود و هفته آینده نیز اردوی اولیه مقدماتی جام جهانی را برگزار خواهیم کرد.
سرمربی تیم ملی فوتسال با اشاره به این که وحید شمسایی از بزرگان فوتسال جهان است خاطر نشان کرد: کادر فنی تیم ملی برای برگزاری دیدار خداحافظی وحید شمسایی هیچ مخالفتی ندارد و فدراسیون فوتبال باید پیگیری های لازم را انجام دهد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.