×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بازداشت شکارچی حرفه‌ای در آمل

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آمل گفت: یک شکارچی حرفه‌ای ۴ راس کل و بز، یک راس قوچ، در منطقه کوهستانی لاریجان آمل دستگیرشد.

مهدی کشاورزیان رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آمل گفت: ماموران یگان حفاظت این اداره طی اخبار واصله یکی از دوستداران محیط زیست و زیر نظر قرار دادن یک شکارچی غیرمجاز به مدت ۴۸ ساعت در منطقه کوهستانی لاریجان، پس از شناسایی او و اخذ حکم ورود به منزل از سوی مقام محترم قضایی و با همکاری ماموران انتظامی کلانتری گزنک، موفق به دستگیری این متخلف به همراه کشف و ضبط یک قبضه سلاح شکاری دولول قاچاق، لاشه مقداری گوشت کل و بز، گردیده اند.

او افزود: در ادامه عملیات با اخ حکم بازبینی تلفن همراه متخلف از سوی مقام قضایی، تصاویر ۳ راس کل و بز وحشی، ۱ راس قوچ وحشی شکارشده نیز در تلفن همرای وی مشاهده گردیده است.

کشاورزیان گفت: پرونده این متخلف جهت رسیدگی و اعمال قانون به مراجع قضایی ارسال شد و متهم با دستور مقام محترم قضایی روانه زندان شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آمل در پایان از شهروندان آملی خواست چنانچه گزارشی از شکار و صید غیر مجاز و تخلفات محیط زیستی دارند از طریق فضای مجازی، پیامک و تماس تلفنی به اداره محیط زیست اطلاع رسانی کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.