×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

امام جمعه آمل ضمن انتقاد از آتش زدن زمین های کشاورزی اظهارداشت: مواد ضاید می تواند در صنایع کاغذ مورد بهره برداری قرار گیرد و این عمل ضرر فراوانی برای زمین های کشاورزی دارد.

حجت السلام والمسلسمین سید جلیل مرتضویی در نماز جمعه این هفته با اشاره به روز خبرنگار گفت: خبرنگاران با دلسوزی و آماده به کار هم در فضای مجازی و رسانه بسیار خوب  فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه  این روز را برای اصحاب رسانه باید تشکر و تبریک عرض کنیم، خاطرنشان کرد: خبرنگاران مدیران را از خواب بیدار می کنند و به حرکت در می آورند که از بابت جای خوشحالی دارد؛ که اگر اصحاب رسانه نباشند، مدیران خواب هستند.

مرتضویی ادامه داد: برنج در دستان کشاورزان است و دولت برنج وارد می کند و این اصالت و پاکدستی بازاریان و کشاورزان را زیر سوال می برد؛ چرا نباید خرید تضمینی وجود داشته باشد تا کشاورزان روز به روز شرایط بدتری را نداشته باشند.

وی به همکاری دولت به کشاورزان اشاره کرد و گفت: با هماهنگ  کردن با صنایع کاغذ ، درآمدی برای کشاورزان به وجود اورند تا آنان زمین ها را آتش نزند؛ چرا که کشاورزان زمین را برای کشت دوم می خواهند و باید به بفکر کشاورزان باشیم.

امام جمعه آمل خطاب به فرماندار و مسئولین شهرستان بیان کرد: باید در بخش بازار وارد شویم و از بیش تر شدن تورم جلوگیری کنیم، گوشت گاو در زمانی که در گران بود نود هزار تومان در بازار فروخته می شد و امروز که در کشتارگاه شصت هزار تومان فروخته می شود همچنان در بازار نود هزار تومان است، دلار پایین می آید اما قیمت ها همچنان بالاست، این درد و دل های مردم است که باید رسیدگی شود.

وی با بیان تحریم آمریکا در مقابل ظریف اظهار کرد: امور خارجه مان بیدار و هوشیار است و ترسی نخواهد داشت، ما نیزاین اقدام آمریکا را محکوم می کنیم که نشان دهنده این است که امور خارجه آمریکا در مقابل منطق شکست خورد.

مرتضویی به دروغ آمریکا اشاره کرد و گفت:می خواهند رعب و وحشت را در کشورمان حاکم کنند، اما ما پیشگام تر هستیم، گران قیمت ترین پهپهاد آمریکا را زدیم و او نیز به دورغ می خواست تلافی کند که رسوا شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.