×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
چتر حمایتی اداره بهزیستی برای بیش از ۷ هزار معلول در شهرستان آمل

رییس اداره بهزیستی آمل : بیش از ۷ هزار معلول در شهرستان آمل زیرپوشش خدمات مستمری وحمایتی اداره بهزیستی این شهرستان هستند.

کبری اسفندیاریان رئیس اداره بهزیستی شهرستان آمل با بیان اینکه پارسال یک میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی به ۹۹ معلول وجامعه هدف معلولان شهرستان آمل پرداخت شده است، گفت: علاوه بر این به ۱۹ نفر نیز حدود ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی پرداخت شد.

وی افزود: پرونده ۲۵۰ معلول وجامعه هدف این اداره امسال برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی تکمیل شد و با ابلاغ وتخصیص اعتبار به بانک‌ها معرفی می‌شوند. 

رییس اداره بهزیستی آمل گفت: میزان تسهیلات پرداختی به معلولان متقاضی خود اشتغالی از حدود ۲۰ میلیون تومان در سال گذشته به ۵۰ میلیون تومان در سال جاری افزایش یافته است. 

وی از برپایی نمایشگاه معلولان در این شهرستان خبر داد و گفت: در این نمایشگاه در ۳۰ غرفه دست‌ساخته‌ها و دستاورد معلولان و اعضای خانواده بهزیستی افراد زیر پوشش شامل نابینایان، کم‌بینایان، کم‌شنوایان، ناشنوایان، معلولان جسمی و حرکتی، زنان بی‌سرپرست و سرپرست خانوار توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند.

 وی افزود: در این نمایشگاه در بخش‌های غذای سنتی و محلی، تابلوفرش و فرش دست‌بافت، کار‌های چینی و سرامیکی، برش‌های لیزری، منبت، معرق، کار‌های هنری با چوب، صنایع دستی، گل وگیاه ارائه شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.