×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی مازندران از نیاز 120 هزار میلیارد ریالی برای ساخت مسکن معلولان استان خبرداد.

وحید حسین زاده درمراسم افتتاح چهار طرح خدماتی و حمایتی معلولان در شهرستان آمل با بیان اینکه همزمان با آغاز گرامیداشت هفته بهزیستی 260 پروژه حمایتی و خدماتی معلولان در سطح مازندران از سوی بهزیستی به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار داشت: در اجرای ساخت مسکن برای خانواده‌های دو معلول، تک معلول و سرپرست خانواده با شناسایی 470 خانواده فاقد مسکن تاکنون 400 مسکن احداث و به این خانواده‌ها تحویل داده شد.

وی با اشاره به اینکه حدود سه هزار و 600 واحد مسکونی در این استان با 12 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است، تصریح کرد: در راستای حمایت خانواده‌های معلول برای ساخت مسکن دو معلول 30 میلیون تومان وام بلاعوض با 40 میلیون تسهیلات، به خانواده‌های تک معلول هجده میلیون تومان وام بلاعوض با 40 میلیون تسهیلات از سوی بهزیستی کمک می‌شود.

معاون اموراجتماعی اداره کل بهزیستی مازندران اضافه کرد، زنان سرپرست خانوار ومددجویان زیرپوشش بهزیستی که متقاضی خود اشتغالی هستند، نیز می‌توانند از تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی دریافت کنند.

حسین زاده، سهم تسهیلات اختصاص داده شده برای اشتغال معلولان جامعه هدف بهزیستی درمازندران در سال جاری را حدود ۷۰ میلیارد تومان اعلام کرد وگفت: سهمیه که برای ایجاد اشتغال معلولان مازندران در سال جاری تعیین شده حدود ۲ هزار و۴۰۰ نفر است.

وی یادآورشد، که در ۵ سال گذشته اداره کل بهزیستی مازندران با پرداخت تسهیلات برای حدود ۱۲ هزار نفر از معلولان زیرپوشش این نهاد شغل ایجاد کرده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.