×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
انهدام باند سرقت منزل و دوچرخه درآمل

فرمانده انتظامی آمل از انهدام یک باند سرقت منزل و دوچرخه و کشف ۴ میلیاردی اموال مسروقه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظانی شهرستان آمل ،گفت: در پی افزایش وقوع سرقت دوچرخه و منزل در سطح شهرستان آمل، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت .

وی، افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران کلانتری ۱۱ آمل با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک باند حرفه ای سرقت در این شهرستان شدند .

سرهنگ آزادی، تصریح کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، با تشکیل تیم عملیاتی، متهمان که در قالب یک باند ۳ نفره در این شهرستان اقدام به سرقت منزل و دوچرخه از پارکینگ و انبار منازل مردم می کردند در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شدند .

این مقام انتظامی، اظهار کرد: متهمان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به ۶۰ فقره سرقت در سطح شهرستان آمل اعتراف کردند .
آزادی از کشف ۳۰ دستگاه دوچرخه و مقادیر قابل توجهی اموال لوازم خانگی سرقتی از مخفیگاه متهمان خبر داد و گفت: ارزش کل کالاهای سرقتی کشف شده از متهمان بالغ بر ۴ میلیارد ریال برآورد شده است .

فرمانده انتظامی شهرستان آمل در خاتمه به مردم توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی و تجهیز منزل و مجتمع های مسکونی خود به تجهیزات ضد سرقت و دوربین مدار بسته، در صورت مشاهده افراد مشکوک در محل سکونت خود و یا برخورد با هرگونه مساله امنیتی مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند ./علی منصوری

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.