×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
انهدام باند سرقت احشام در آمل

سرپرست پلیس آگاهی مازندران از انهدام یک باند سرقت احشام با ۶ فقره سرقت در شهرستان آمل خبر داد.

سرهنگ سید جعفر ساداتی سرپرست پلیس آگاهی مازندران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در مناطق ییلاقی و چراگاهی شهرستان آمل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی آمل با تشکیل تیم‌های اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی یک باند سرقت احشام در آن شهرستان شدند.

سرهنگ ساداتی با بیان این که متهمان با تشکیل یک باند ۱۰ نفره ضمن آشنایی کامل به منطقه، اقدام به سرقت احشام در این مناطق می‌کردند، گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان این پرونده در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۶ فقره سرقت احشام اعتراف کردند که در ادامه این عملیات ۶ راس دام سرقتی از مخفیگاه آنان کشف شد.

ساداتی در خاتمه با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده طی حکم صادره از سوی مرجع قضائی روانه زندان شدند، به شهروندان و دامداران عزیز توصیه کرد: ضمن استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب برای مراقبت از اموال و امکانات خود، همواره مراقب افراد ناشناسی که در محدوده زندگی آنان پرسه می‌زنند باشد و در صورت مشاهده مورد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.