×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل موفق شدند تا دو قبضه سلاح تک لول و دیگری گلوله زنی قاچاق کشف و ضبط شد.

مهدی کشاورزیان در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به دستگیری ۳ شکارچی غیر مجاز به همراه کشف ۳ قبضه اسلحه غیرمجاز در منطقه حوزه استحفاظی لسیکوه هراز آمل اظهارداشت: در این عملیات ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل موفق  شدند تا دو قبضه سلاح تک لول و دیگری گلوله زنی قاچاق کشف و ضبط شد.

وی افزود؛ پرونده این متخلفین  پس از تکمیل تحویل مراجع قضایی می‌شود  تا طبق بند الف ماده ۶ قانون  مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیر مجاز (سلاح سرد جنگی، سلاح شکاری یا مهمات آن، به حبس از نود و یک روز تا شش ماه یا جزای نقدی از ده میلیون تا بیست میلیون ریال ) اعمال قانون شود.

رئیس محیط زیست آمل با بیان اینکه یکی از متهمین مسبوق به سابقه شکار غیر مجاز نیز بود، خاطر نشان کرد: از شکارچیان غیر مجاز انتظار میرود سلاح خود را زمین گذاشته و بجای از بین بردن حیات وحش در حفظ و حراست آن کوشا باشند.

این مقام مسئول در اداره حفاظت محیط زیست آمل در پایان اذعان کرد: ازمردم فهیم و دوستدارمحیط زیست آمل درخواست می‌شود چنانچه گزارشی از شکار و صید غیر مجاز و تخلفات محیط زیستی دارند با شماره تماس ۰۹۱۱۲۵۷۱۸۸۳ اطلاع رسانی کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.