×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

عضو کمیسیون اصل نود مجلس در واکنش به ادعای اخیر ترامپ در مورد تغییر رفتار ایران به دلیل اعمال سیاست‌های آمریکا، گفت: مواضع جمهوری اسلامی در برابر آمریکا تغییر نکرده است.

عزت‌الله یوسفیان‌ملا  در واکنش به ادعای اخیر رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر اینکه ایرانی ها اکنون به آمریکا احترام بیشتری می‌گذارند و با اعمال سیاست های او رفتار ایران تغییر کرده است، گفت: کاخ سفید سیاست واحدی در خصوص ایران ندارد البته از سیاست واحد دشمنی با جمهوری اسلامی برخوردارند اما دولتمردان آمریکایی در نوع برخورد مواضع چندگانه اتخاذ می‌کنند.

اتکاء ایران به اصل مقاومت و اتخاذ موضع یکسان در برابر آمریکا

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: آمریکایی‌ها در برخی مواقع مواضع سخت اقتصادی علیه ایران اتخاذ می‌کنند و در جایی دیگر صحبت از جنگ نظامی علیه ایران می‌کنند، رئیس‌جمهور آمریکا در این میان هم گاهی برای مردم ایران دلسوزی می‌کند.

وی افزود: مردم ایران با تحمل مشکلات اقتصادی و اتکاء به اصل مقاومت و اتخاذ موضع یکسان در برابر آمریکا نشان دادند که پیروز میدان هستند هرچند آمریکایی‌ها از سویی ناوهای خود را به خلیج فارس اعزام و در حال آماده باش کامل قرار دادند و به ماموران و نیروهای آمریکایی هم حقوق‌های بالا و فوق‌العاده‌های خاص دادند.

وضعیت ایران رو به بهبودی است

یوسفیان ملا یادآور شد: دولتمردان آمریکایی نمی‌توانند مواضع یکسان داشته باشند اما وضعیت جمهوری اسلامی ایران رو به بهبودی است، قیمت ارز هم تا حدودی به ثبات رسیده است، کاهش قیمت ارز حتی محتمل‌تر از افزایش آن در آینده است بنابراین نباید اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا را جدی گرفت.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر نخست وزیر ژاپن به تهران، ادامه داد: ترامپ سعی دارد این سفر را در سطح بین‌الملل به نوع دیگری تعریف کند، آنها به انواع مختلف درخواست‌های خود را مطرح کردند اما پیش شرطی برای روابط یا مذاکره نگذاشتد.

آمریکایی‌ها به دنبال فرافکنی و اقناع افکار عموی دنیا

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها انتظار داشتند بالافاصله بعد از تحریم‌ها، ایران کوتاه بیاید و به درخواست‌های دولتمردان آمریکایی پاسخ دهد اما این اتفاق نیفتد، در حال حاضر هم شرایط را به سمتی هدایت می‌کنند که آمریکا را تاثیرگذار نشان دهند در حالی که موضع جمهوری اسلامی در برابر آمریکا تغییر نکرده است

عضو فراکسیون نمایندگان مستقلین ولایی در مجلس شورای اسلامی، گفت: آمریکایی‌ها فکر می‌کردند که کاهش ارزش پول ملی ایران به صورت تصاعدی است اما با تغییر شرایط متوجه شدند که تغییرات متوقف شده است لذا با فرافکنی به دنبال توجیه افکار عمومی دنیا هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.