×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
امحاءتخم مرغهای تاریخ گذشته در آمل

رئیس دامپزشکی آمل از معدوم سازی بیش از ۵۰۰ عدد تخم مرغ خوراکی تاریخ گذشته در این شهرستان خبر داد.

حمید رسولی زاده رئیس دامپزشکی شهرستان آمل از معدوم سازی بیش از ۵۰۰ عددتخم مرغ خوراکی تاریخ گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: تخم مرغ خوراکی باید در دمای یخچال بمدت یکماه نگهداری و پس از تاریخ انقضاء نباید مصرف شود.

وی افزود: تخم مرغ‌های خوراکی باید بصورت بسته بندی شده و یا کارتنی و دارای مشخصات از جمله تاریخ تولید و انقضا باشد و در سوپرمارکت‌ها در یخچال نگهداری و عرضه شود.

رسولی زاده تاکید کرد: شهروندان از خرید تخم مرغ هائیکه در خارج از یخچال و یا در معرض تابش مستقیم نور خورشید نگهداری می‌شوند جداً پرهیز کنند و در زمان خرید به تاریخ تولید آن توجه نمایند.

رئیس دامپزشکی شهرستان آمل تاریخ مصرف تخم مرغ خوراکی را در شرایط معمولی یخچال ۳۰ روز عنوان کرد و گفت: بازرسان بهداشتی دامپزشکی با مراجعه به مراکز عرضه، در صورت مشاهده تخم مرغ فاقد تاریخ تولید نسبت به معدوم سازی آن اقدام می‌کنند.

وی افزود: با توجه به در پیش بوده فصل گرما تاکید داریم شهروندان تخم مرغ مصرفی خود را ترجیحاً بصورت بسته بندی تهیه کنند و در زمان خرید به کد پروانه بهره برداری از دامپزشکی و تاریخ تولید و انقضای محصول توجه نموده و توصیه‌های بهداشتی دامپزشکی را جدی بگیرند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.