امروز پنج شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۸ و ساعت ۲۲:۲۲ دقیقه می باشد.
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ساعت انتشار : ۲۲:۰۹ | کد خبر : 61533 | نویسنده : عيسي ملكشاهي
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • مدیران مستقیم پاسخگوی مطالبات شهروندان باشند

  • دسته بندی مطلب : اجتماعی | تعداد بازدیدها : نفر
  • علی محمد مقدس در اولین دستور خود گفت: با اجرای طرح ” سه شنبه های پاسخگو ” مدیران دوایر شهرداری و مدیران عامل سازمانها با استقرار در روابط عمومی با سامانه ۱۳۷ شهرداری، پاسخگوی مطالبات شهروندان خواهند بود.

    علی محمد مقدس سرپرست شهرداری آمل با اعلام این خبر افزود: به منظور ایجاد بستر مناسب در خصوص ارتباط نزدیک مردم با مسئولین  و مدیران شهرداری و ارتقای پاسخگویی همراه با تکریم و حفظ کرامت انسانی متقاضیان، مدیران مجموعه شهرداری آمل موظف شدند روز سه شنبه هر هفته از ساعت ۱۰ الی ۱۲ به عنوان روز ملاقات عمومی به صورت مستقیم با سامانه ۱۳۷ پاسخگوی شهروندان عزیز آملی  باشند.

    به گفته ی وی مدیران به نوبت و با توجه به درخواست شهروندان در طول هفته که از طریق سامانه ۱۳۷ ثبت می شود به روابط عمومی فراخوان می شوند و به صورت مستقیم به مشکلات ، معضلات و پیشنهادات مطرح شده مردمی پاسخ می دهند .

    گفتنی است، اسامی مدیران جهت اطلاع شهروندان ازطریق سایت شهرداری و فضاهای مجازی اطلاع رسانی می شود.

    سه شنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۸ از ساعت ۱۰ الی ۱۲ ، محمد جواد اصغری دبیر ماده صد شهرداری بعنوان اولین مدیر مجموعه شهرداری با استقرار در اداره روابط عمومی شهرداری از طریق سامانه ۱۳۷  مستقیم پاسخگوی شهروندان آملی  خواهد بود .

    ابر چسب ها :
    نظرات کاربران در مورد "مدیران مستقیم پاسخگوی مطالبات شهروندان باشند"