×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
یوسفیان ملا: در چه صورت ایران به ماندن در برجام خاتمه می‌دهد؟

عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس  معقتد است ایران ۱۰۶ تعهد برجامی دارد در حالیکه هیچ عایدی از برجام ندارد به همین جهت باید در خصوص خاتمه دادن به برجام تصمیم گیری شود.

عزت الله یوسفیان ملا با اشاره به تعهد اروپایی‌‎ها برای جبران خروج آمریکا از برجام و عملی نشدن این تعهد، اظهار داشت: اروپایی‌ها هیچ گاه از برجام خارج نخواهند شد؛ یعنی دلیلی برای خروج آن‌ها از برجام وجود ندارد زیرا اروپایی‌ها چیزی را از دست نداده‌اند بلکه دستاوردهایی نیز داشته اند که خودشان معتقدند اعتبار و امنیت را برای خود از طریق برجام به دست آورده‌اند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برخی این تصور را دارند که آمریکا و اروپا در موضوع برجام با یکدیگر کنار آمده‌اند؛ یعنی آمریکایی‌ها گفته‌اند، ما بیرون می‌رویم تا تحریم را علیه ایران نهادینه کنیم و اروپایی‌‎ها ماندند تا برجام بماند.

ایران غنی‌سازی را تعطیل کرده و تحریم را باید تحمل کند

وی افزود: با این فرمول، ایران هم غنی سازی را تعطیل کرده است و تحریم را باید تحمل کند.

یوسفیان ملا ادامه داد: اگر این موضوع واقعیت داشته باشد، اروپایی‌ها حتما در برجام می‌مانند و دلیلی برای خروج ندارند، تاکنون نیز اروپایی‌ها فقط حرف زده‌اند و در جاهایی که می‌توانستند به نفع ایران اقدامی کنند، کاری را انجام نداده‌اند.

اتفاق مناسبی از قِبَل ماندن اروپایی‌ها در برجام برای ایران نیفتاده است

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی گفت: اتفاق مناسبی از قِبَل ماندن اروپایی‌ها در برجام برای ما نیفتاده و جمهوری اسلامی ایران باید تصمیم بگیرد که آیا ماندن در برجام و اجرای 106 تعهد برجامی، به نفع کشور است یا خیر؟ اگر به نفع ایران نباشد باید به حضور در برجام خاتمه دهیم./

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.