×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رخت سفید لاریجان آمل در سی وسومین روزاز بهار

بخشدار لاریجان گفت:شاهد بارش برف در تمامی نقاط هستیم که در پایین دست ارتفاع 5 سانتی متر و در مناطق بالاتر 15 سانتی متر بوده است.

رضا مقدم با اشاره به به بارش برف از شب گذشته در منطقه لاریجان اظهار کرد: بارش برف در تمامی نقاط لاریجان از شب گذشته آغاز شد به طوری‌که در پایین دست ارتفاع برف به 5 سانتی متر و در مناطق بالاتر به 15 سانتی متر رسیده است.

وی با بیان اینکه جاده هراز که درمسیر بخش کوهستانی لاریجان آمل واقع شده با بارش خفیف برف مواجه است، اضافه کرد: خوشبختانه جاده هراز و همه مسیر‌های جاده‌های کوهستانی روستا‌های این بخش باز وتردد در آن جریان دارد.

رضا مقدم با بیان خسارت وارده برف به باغات منطقه، تصریح کرد: به درخت‌های سیاه بیشه و در اکثر روستاها به باغداران خسارت وارد شد که با مساعد شدن هوا کارشناسان میزان خسارت را برآورد می‌کنند.

وی اضافه کرد، بیشترین خسارت بر اساس گزارش‌های دریافتی به باغ‌های گردو، گیلاس و سیب وارد شده است. ریزش برف در روز‌های ۲۶ و ۲۷ فروردین سال ۹۷ به سه هزار و ۳۷۳ هکتار از باغ‌های میوه بخش کوهستانی لاریجان آمل بیش از ۹۰ درصد باغ‌های گردو، گیلاس، گلابی، سیب، به، آلبالو و گل از محصولات باغی بخش لاریجان خسارت وارد کرد.

بخشدار لاریجان افزود: میزان خسارت وارده در دهستان امیری و بهرستاق بیشتر بوده است.

مقدم در پایان خاطرنشان کرد: در سال 98 به دلیل بروز سیل، خسارت زیادی به زمین‌های زراعی و باغ‌ها وارد شد که هنوز کارشناسان میزان خسارت را جمع بندی نکردند و البته راه‌های روستایی زیادی آسیب دید که توسط رئیس بحران شهرستان و بخشداران ترمیم شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.