×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آمل از شهرهایی است که مدیران آن اجرایی هستند نه سیاسی

نماینده مردم آمل در مجلس :آمل از شهرهایی است که مدیران ما مدیران اجرایی هستند نه سیاسی و مسائل سیاسی به لطف الهی درخدمت رسانی به مردم راهی ندارد.

عزت اله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل درمجلس در دیدار نوروزی با فرماندار ویژه آمل و مدیران شهرستان گفت: امروز باعث افتخار است که تمام مدیران شهرستان آمل در تمام بخش ها مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.

 نماینده مردم آمل در مجلس با اشاره به اینکه حضور درمراسمات سیاسی، ملی و اعتقادی را مدیران برای خودشان یک اصل می دانند عنوان داشت: مدیران شهرستان با هر سلایقی که باشند کارهای اجرایی را در اولویت کاری خود قرار می دهند.

یوسفیان ملا یادآوری شد: متاسفانه در بعضی از شهرها مدیران با منش سیاسی و در گوشه ای مشغول اهداف و برنامه های خودشان هستند و در این شهر خدا را شاکر هستیم که مدیران در تمام بخش ها به فکر مردم هستند.

 وی با قدردانی از دستگاههای امنیتی و انتظامی که با تلاش شبانه روزی امنیت را برقرار می کنند خاطرنشان کرد: فرماندار آمل اهل تربیون و شعار نیست بلکه مدیر اجرایی است که برای تحقق پروژه ها خودشان در صحنه هستند تا سریعتر به اتمام برسد.

 وی تاکید کرد: در این شهرستان سخنران خیلی زیاد داریم ولی نیروی اجرائی کم داریم و در مجموعه شوراها، شهرداران، بخشداران و دهیاران افراد دلسوزی هستند که وقت خود را صرف خدمت به مردم می کنند.

 نماینده مردم آمل درمجلس با اشاره به تسریع پروژه ها در سطح شهرستان گفت: خوشبختانه در میزان زمان و سرعت بخشیدن به پروژه ها در بعضی از پروژه ها با این وضعیت اقتصادی بسیار جلو هستیم.

در ادامه سیدجعفر رسولی فرماندار ویژه آمل با اشاره به اینکه آمل نخستین شهرستان مازندران در مسیر ورودی جاده هراز از تهران و نزدیک ترین شهر استان به پایتخت است گفت: شهرستان آمل به علت داشتن دهها اثر تاریخی، طبیعی و گردشگری و از طرفی آب و هوای پاک کوهستانی، همه ساله از چند روز مانده به آغاز سال نو تا پایان تعطیلات پذیرای میهمانان و گردشگران نوروزی است.

وی با اشاره به شروع فعالیت ستاد تسهیلات سفر نوروزی در فرمانداری آمل ادامه داد: خوشبختانه با همت وتلاش همه مسئولین عضو ستاد تاکنون بیش از 110 هزار نفر مسافر و گردشگران در دوره اول سفر در  مدرسه، هتل ها، مهمانپذیر ، سوئیت آپارتمان و چهار مسافرخانه اقامت کردند.

فرماندار ویژه آمل از ورود بیش از یک و نیم میلیون خودرو به شهرستان آمل اشاره کرد و گفت: تمهیدات اندیشیده شده از سوی ستاد تسهیلات سفر ، شرایط آب و هوایی و نیز افزایش تورهای آمل گردی در تعطیلات نوروزی جاری سبب شد تا ماندگاری مسافران افزایش یابد.

رسولی با تاکید برحضور مداوم مسئولین در ستاد تسهیلات سفر در نوروز 98 گفت: سالانه بیش از 50 میلیون تردد در جاده هراز، به عنوان یکی از کوتاه ترین جاده های ارتباطی مازندران با تهران ثبت می شود و بر اساس گزارش های اعلام شده به ستاد خدمات سفر شهرستان، روند ورودی مسافران در تعطیلات نوروز امسال بیشتر از مدت مشابه گذشته بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.