×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

رئیس پلیس راه مازندران از مسدود شدن محور هراز به دلیل ریزش سنگ خبر داد.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه بارش بارانو برف از دیشب در استان اغاز شده است، گفت: هم اکنون از لحاظ شرایط آب وهوایی، آسمان استان بارانی و ارتفاعات هراز و چالوس بارش خفیف برف و محدوده‌های هزار چم کندوان و گردنه گدوگ سوادکوه مه گرفتگی گزارش شده است.

وی افزود: هم اکنون سطح جاده‌های استان لغزنده است و رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: جاده هراز در ساعت ۱۱و۱۰ دقیقه صبح امروز به علت ریزش کوه و نداشتن ایمنی کافی در محدوده زیار باغ پلور تا اطلاع بعدی بسته شد.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه ریزش کوه در این مسیر باعث آسیب دیدن چند دستگاه خودرو نیز شد،  افزود: تیم‌های راهداری و پلیس راه به سرعت در حال پاکسازی وبازگشایی این مسیر هستند.

وی با بیان اینکه حتمال مسدود شدن جاده چالوس وجود دارد، گفت:ماموران پلیس راه در حال رصد این محور است و در صورت ناایمنی مسیر، نسبت به انسداد آن اقدام می‌شود.

وی  افزود: هم اکنون امد وشد خودرو‌ها در جاده چالوس مسیر جنوب به شمال نیمه سنگین و اکنون در جاده‌های سوادکوه، کیاسر و محدوده دروه شهری عادی و روان است.

سرهنگ قدمی گفت: مسافران نوروزی با توجه به برودت هوا و بارش باران به‌ویژه در مناطق کوهستانی، پیش از سفر از وضعیت راه‌ها، از سلامت فنی خودرو، داشتن سوخت کافی و همراه داشتن زنجیر چرخ برای پیشگیری از مشکلات سفر مطمئن شوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.