×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آماده باش کامل اعضای مدیریت بحران، پلیس راه ، پلیس راهور در ایام نوروز

فرماندار ویژه آمل:در ایام نوروز اعضای مدیریت بحران، پلیس راه ، پلیس راهور کاملاً آماده باش هستند و اعضای ستاد تسهیلات سفر نیر حضور فعال دارند.

سیدجعفر رسولی در جلسه شورای اداری شهرستان آمل با اشاره به اینکه آمل از صنعتی‌ترین شهرهای مازندران است که در زمینه صنعت، ایجاد اشتغال و صادرات سهم عمده دارد، افزود: با توجه به جایگاه ویژه آمل در تولید و صنعت، در بررسی مشکلات کارگری و حل و فصل کمیسیون کارگری کمترین موانع را داریم.

فرماندار ویژه آمل با اعلام اینکه شهرستان آمل حدود 45 درصد صنعت استان را دارد و 70 درصد کشاورزی و صادرات مازندران متعلق به این شهرستان است، تصریح کرد: با این وجود باید حدود نیمی از مشکلات کارگری به آمل اختصاص یابد ولی با تلاش مسؤولان مشکلات خاصی در بحث کارگری نداریم هرچند موانع و مشکلات با شرکت در کمیسیون‌های مختلف در حال ارزیابی و پیگیری است.

رسولی با اشاره به اینکه در امر اعزام راهیان نور همکاری ادارات را می‌طلبد تا این شهرستان به مانند سال‌های گذشته یکی از شهرستان‌های برتر استان قرار گیرد، تصریح کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز  اعضای ستاد خدمات سفر در آماده باش کامل قرار گرفته است و با تشکیل چند جلسه پذیرای مهمانان نوروزی هستیم.

رسولی با اعلام اینکه حدود 570 تن مرغ تنظیم بازار و 72 تن گوشت و مرغ برای بهره‌گیری مسافران در مراکز توزیع ارائه می‌شود، گفت: برای ارائه مواد غذایی، آجیل و البسه با قیمت مناسب نمایشگاه بهاره آغاز به کار کرده و فعالیت آن ادامه دارد.

در ادامه سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی آمل اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۵۵۰ هزار تماس با سامانه ۱۱۰ پلیس در آمل صورت گرفت که بیش از ۵۴۱ هزار تماس صحت داشت.

وی با بیان اینکه میزان رضایتمندی مردم ٨٧ درصد پیش بینی شد، خاطرنشان کرد: در عملیات مبارزه با مواد مخدر ،۱۴ مرحله عملیات انهدام باند عمده فروشان و ۱٧ مرحله عملیات مقابله با خرده فروشان صورت گرفت.

سرهنگ آزادی با اشاره به اینکه ٣۴ باند عمده فروشان مواد مخدر دستگیر و ۱۱۶ خرده فروش در آمل دستگیر شدند، افزود: در سطح شهرستان آمل بیش از ٧۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط و بیش از هزار و ۱۵٨ معتاد متجاهردستگیر شدند.

وی با بیان اینکه با ٢۰ درصد کاهش تصادفات فوتی در شهرستان مواجه بودیم، ادامه داد: ۱٧ هزار پرونده در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های شهرستان تشکیل شد که ۶ هزار پرونده با مشاوره بسته شد و ۱۰۸ هزار اوراق قضائی به مردم ابلاغ شد.

مدیر آموزش و پرورش آمل نیز با اشاره به آغاز به کار ستاد تسهیلات سفر نوروزی توسط عوامل اداره آموزش و پرورش شهرستان آمل، گفت: 24 مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی مهیا شده که حدود 250 کلاس را شامل می‌شود.

عباس مرزبند اظهار کرد: همانند سال‌های گذشته برای اسکان مسافران نوروزی فرهنگی و غیرفرهنگی آمادگی لازم داریم.

وی با اشاره به آغاز به کار ستاد تسهیلات سفر نوروزی توسط عوامل اداره آموزش و پرورش شهرستان آمل، افزود: 24 مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی مهیا شده که حدود 250 کلاس را شامل می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آمل تصریح کرد: کلاس‌های مهیا شده برای ستاد تسهیلات نوروزی حدود 70 درصد امکانات لازم همانند فرش، یخچال، تلویزیون و امکانات اولیه پذیرایی برای فرهنگیان و مسافران غیرفرهنگی و عوامل دستگاه‌های دولتی را دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.