×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

مدیر جهاد کشاورزی آمل:شهروندان هنگام خرید ملک مراقب سودجویان باشند چرا که تغییر کاربری مزرعه و باغ بدون دریافت مجوز ممنوع است.

اسلامی مدیر جهاد کشاورزی آمل گفت:گشت‎ حفاظتی ۱۳۱ امور اراضی در ایام تعطیلات نوروزی در آماده‎باش کامل بوده و اراضی کشاورزی و باغی شهرستان را رصد می‌کند.

وی افزود: هرساله با فرا رسیدن تعطیلات نورزوی و تبلیغات کاذب و فعالیت‌های سودجویانه در زمینه خرید زمین و ویلاسازی و ساخت و ساز‌های غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی در این شهرستان شدت گرفته می‌شود.

وی به کشاورزان و باغداران توصیه کرد: بدون اخذ مجوز‌های قانونی لازم نسبت به تغییر کاربری اراضی زراعی خود اقدام نکنند.

مدیر جهاد کشاورزی آمل با اشاره به نقش مدیریت صحیح مصرفکود‌های شیمیایی و سموم در تولید غذای سالم و کاهش آلودگی‌های زیست محیطی، گفت: به منظور پایش واحد‌های فروش سموم نباتی بازدید مشترک با شبکه بهداشت، اداره صنعت معدن و تجارت بازرگانی، حراست مدیرت جهاد کشاورزی ونظام مهندسی این شهرستان در گشت مشترک به بازدید از فروشگاه‌های عرضه سموم نباتی این شهرستان پرداختند.

اسلامی هدف از پایش را جلوگیری از تولید و توزیع سموم ثبت نشده و تاریخ گذشته کنترل دفاتر وفاکتور فروش و حضور مسئول فنی در فروشگاه بیان کرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با بیان اینکه در این شهرستان ۱۲۵ فروشگاه عرضه سموم نباتی بخش تعاونی و خصوصی وجود دارد، افزود: در این بازدید کارشناسان ۱۶ واحد فروش سموم و آفت کش‌ها را در سطح شهر مورد پایش قرار دادند.

وی افزود: هرگونه تغییر در بسته بندی و دخل و تصرف در محتوا و برچسب سموم و درج تاریخ تولید و انقضاء به روی بسته بندی الزامی است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل ادامه داد:در پایش این دوره به دو فروشگاه اخطار کتبی داده شده و در صورت تکرار در بازدید بعدی نسبت به پلمپ آن اقدام خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.