×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
استاندار مازندران:مدیران باید عزم و اراده راسخ برای حل مشکلات مردم داشته باشند

استاندار مازندران:مدیران باید عزم و اراده راسخ برای حل مشکلات مردم داشته باشند و نهایت تلاش خود را برای بررسی دستورات صادر شده در جهت رفع مشکلات مردم به خرج دهند.

مجید حسین زادگان در حاشیه ملاقات عمومی شهرستان آمل در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اساسی‌ترین موضوعات در این ملاقات در زمینه موانع و مشکلات مردمی، اداری، اشتغال و معیشتی مردم بوده است، ادامه داد: سعی می سود در این ملاقات با توانایی‌های لازم، مشکلات مردم حل شده و با حضور مدیران کل در دستگاه‌های اجرایی مرتبط ارجاع داده شود.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه مهمترین هدف از این ملاقات مردمی حفظ کرامت مردم و رضایت آنها از مدیران دستگاه‌های اجرایی است، ادامه داد: مردم ما خوب هستند و نیاز است تا مشکلات آنها مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در ساعات اولیه این ملاقات تمام دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را داشتند و پاسخگوی مکاتبات مردمی بودند، گفت: اگر در این امر درخواستی یا مکاتبه‌ای انجام نشد از مردم این شهرستان عذرخواهی می‌کنیم.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه تاکنون به سایر شهرستان‌های استان رفته و مردم از این ملاقات اطلاع دارند، افزود: علاوه بر این ملاقات استانداری سامانه‌هایی چون سامد، نمتا برای ارتباط با مردم راه اندازی کرده است تا این ارتباطات گسترده‌تر انجام شود.

وی مهمترین دستورالعمل دولت تکریم مردم و توجه جدی ملاقات مردمی برشمرد و گفت بنابراین در این راستا این ملاقات بخشی در ادارات و بخشی به صورت میدانی انجام می‌شود.

حسین زادگان اظهار کرد: در برخی از موارد اگر حضور مردم در این ملاقات مردمی با دستگاه‌های اجرایی زیاد است دلیل بر ناکارآمدی یا بیمار بودن آن دستگاه نیست بلکه به محدودیت برمی گردد.

وی ادامه داد: مطمئناً در حوزه‌های طرح هادی و زیرساختی دستگاه‌های خدماتی نیاز به مساعدت و تأمین اعتبار است.

استاندار مازندران پیش از حضور در محل ملاقات مردمی، با حضور در گلزار شهدای آمل، ضمن اهدا گل به مزار شهدا و قرائت فاتحه؛ با آرمان های شهیدان والامقام تجدید پیمان کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.