×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مشکلات فرهنگی یکی از عوامل مهم در عدم توسعه ورزش بانوان

جلسه پایانی نائب رییسان هیات های شهرستان آمل در سال ۹۷ پیش از ظهر سه شنبه ۱۴ اسفند به ریاست اسماعیل پهلوان رییس اداره ورزش و جوانان آمل در محل سالن اجتماعات شهید حاجی زاده اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل در این جلسه گفت: یکی از مهمترین مشکلات پیشروی ورزش بانوان مشکل فرهنگی بوده که موجب گشته برخی خانواده ها نگاه جنسیتی به ورزش پسران و دختران داشته و این امر تا حد زیای ازفعالیت بدنی و جسمانی بانوان جلوگیری نماید.

متولی ورزش آمل سپس ادامه داد: نبود زیر ساخت های ورزشی مناسب ویژه بانوان از مشکلات عمده ورزش زنان بوده که می بایست در سیاست گذاری های ساخت اماکن و فضاهای ورزشی توجه جدی تر به این امر شود.

اسماعیل پهلوان در این جلسه با اشاره به کمبود منابع مالی و زیرساختی خوشبختانه منابع انسانی فوق العاده ای در زمینه ورزش بانوان آمل وجود دارد که با یک برنامه ریزی صحیح و بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود و جلوگیری از امور موازی میتوان آینده خوبی را در این زمینه متصور بود.
نسیم غفوری فر مسئول جدید ورزش بانوان شهرستان آمل ضمن تشکر از زحمات خانم موسوی مسئول سابق ورزش بانوان آمل از برنامه ها، سیاست ها و راهبردهای جدید حوزه ورزش بانوان مطالبی را عنوان کرد .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.