×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مکلف نمودن۱۲ دستگاه به همکاری با هیات ورزشی جانبازان و معلولین

۱۲ دستگاه مکلف به همکاری با هیات ورزشی جانبازان و معلولین می باشند.

نهمین جلسه شورای ورزشی شهرستان آمل پیش از ظهر روز شنبه ۱۱ اسفند ماه در محل فرمانداری ویژه به ریاست ناییج نژاد معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری آمل برگزار شد.
قدرت اله ناییج نژاد در این جلسه با تبریک افتخارآفرینی های ورزشکاران آملی در عرصه مختلف ورزشی و تشکر از برنامه ریزان و حامیان ورزشی گفت: همگان موظفیم تمهیدات ویژه جهت تسهیل ورزش جانبازان و معلولین فراهم سازیم و این بعنوان یک وظیفه مهم برای دستگاههای اجرایی می باشد.
معاون فرمانداری ویژه شهرستان آمل سپس افزود : با همدلی و تعامل بین دستگاهها انشاالله شهرستان آمل میزبان شایسته ای جهت برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاههای کشور خواهد بود و جام قهرمانی در آمل می ماند.
درادامه این جلسه اسماعیل پهلوان رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل بابیان ، هدف از برپایی این جلسه پیگیری دو برنامه مهم بوده که موضوع اول برمیگردد به میزبانی مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاههای کشور از ۱۵ لغایت ۱۷ اسفند و حضور باشگاه شهروندآمل بعنوان قهرمان فصل ۹۶ که انتظار میرود با تشریک مساعی و حمایت همه جانبه زمینه ساز تکرار قهرمانی تیم آملی باشیم.
وی اعلام داشتند براساس ابلاغیه شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور ۱۲ دستگاه در خصوص حمایت از ورزش جانبازان و معلولین موظف به همکاری شدند و این انتظار وجود دارد برنامه های دستگاهها بصورتی باشد که نهایت همکاری و حمایت بوجود آید.
دبیر شورای ورزشی شهرستان آمل افزود: با توجه به صعود تیم والیبال نشسته آمل به لیگ برتر باشگاههای کشور و وجودورزشکاران نخبه در رشته های مختلف ورزشی جانبازان و معلولین انتظار حمایت بیشتر در سال ۹۸ وجود دارد.
مسعود فلاح رییس هیات جانبازان و معلولین شهرستان آمل نیز ضمن تقدیر از فرمانداری آمل و دستگاههای حامی از عزم جدی شهرستان جهت تکرار قهرمانی تیم شهروند مطالبی را عنوان و در پایان خواستار اجرایی شدن مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در حمایت از ورزش جانبازان و معلولین شد./علی منصوری

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.