×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
استاندار مازندران خبرداد؛آغازتدوین برنامه عملیاتی گام دوم انقلاب در مازندران

استاندار مازندران گفت: به منظور عملیاتی شدن برنامه و تبیین بیانیه رهبر معظم انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی، این برنامه با جدیت از سوی معاونت سیاسی استانداری مازندران درحال پیگیری و تدوین است.

احمد حسین زادگان در همایش ائمه جمعه مازندران در آمل، افزود: سرفصل های مهم این بیانیه به صورت سندهای راهبردی با حضور همه صاحبان فکر واندیشه و نخبگان استان جمع آوری و برای اجرایی شدن به دستگاه های اجرایی استان ابلاغ خواهد شد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه ائمه جمعه به صورت مکالمات تلفنی و تریبون نماز جمعه پیگیر دغدغه‌های مردم هستند و می‌خواهند آنها را به گوش مسئولان برسانند، بیان کرد: پیگیری‌های ائمه جمعه و رسیدگی آنها برای رفع آسیب‌های مازندران خواهد بود.

حسین‌زادگان با تأکید بر اینکه مردم کشورمان باید برای شب عید کمترین دغدغه را داشته باشند، یادآور شد: با فرارسیدن شب عید توزیع ۵۰۰ تن میوه، 100 تن مرغ با کیلویی ۱۱ هزار و ۵۰۰ هزار تومان و گوشت دولتی را در دستور کار داریم.

وی با اشاره به اینکه برای ارتقای سطح کیفیت یک پروژه تولیدی و ایجاد اشتغال پایدار می‌خواهیم میزان اشتغال را افزایش داده و تولید را بالاتر ببریم، بیان کرد: مخالف انجام امور کم‌محتوا و تشریفات هستم زیرا باعث عدم پیشرفت کارها می‌شود و باید توجه داشته باشیم که در مازندران از این کارها کم نیست.

حسین‌زادگان با اعلام بیانیه ارزشمند و پرمحتوای اخیر مقام معظم رهبری، گفت: همیشه فرمایشات و بیانات رهبر انقلاب بهترین راهکار برای رفع موانع بوده و در استانداری مازندران با همراهی معاونان استاندار تدوین سند راهبردی با استفاده از بیانات معظم‌له را در دستور کار داریم.

وی با اعلام توجه ویژه مقام معظم رهبری در چهل سالگی پیروزی انقلاب به مسئله علم، فناوری، نانو، تکنولوژی، هوافضا و علوم پزشکی، متذکر شد: براساس بیانات رهبر انقلاب مهمترین مسئله امروزه در حوزه اقتصادی کشور است و با ورود بر اساس اقتصاد مقاومتی باید کارهای بیشتری انجام شود.

سپس آیت الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه رسیدگی به مسائل استان چون پسماند و بیکاری مهم است اما توجه به دستاوردهای 40 ساله انقلاب مهمتر است اظهار داشت: معضل اشتغال ربطی به این دولت ندارد بلکه در این 40 سال انقلاب دامنگیر نظام بوده مثل گرانی که بوده و است.

وی با اشاره به اینکه امروز بیکاری، نابسامانی، گرانی و عدم تنظیم بازار را قبول داریم، افزود: برای رسیدگی به این امور 500 تیم فعال شدند تا شب عید را مردم به خوبی بگذرانند و ما هم امیدواریم این سنت ملی حفظ بماند و این چهره خوب بین مردم به اجرا درآید.

طبرسی با تاکید بر اینکه گرانی و وضعیت نامساعد جامعه دلیلی نشد تا مردم از اصل و ارزش‌های انقلاب را کنار بگذارند و این را در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال ثابت کردند، گفت: دشمنان اسلام نیز با همه اهداف و برپایی جنگ نرم و اقتصادی به دنبال عدم انسجام مردم در آن روز مهم بودند اما اهداف شان نابود شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه همه ما باید به فکر سال 98 و تاکیدات مقام معظم رهبری با بیانیه گام‌ها، مهمترین در سخت‌ترین و نرم‌ترین شرایط با مردم باشیم افزود: این انقلاب اول برای تشیع، اسلام و بعد روحانیون است و باید قدر بدانیم.

وی ادامه داد: دشمنان به دنبال عاصی کردن و ناامیدی مردم از انقلاب و نظام هستند اما ما نباید از اصل ولایت فقیه فاصله بگیریم.

طبرسی با اعلام اینکه جمع‌آوری چنین بیانیه‌ای از سوی مقام معظم رهبری خیلی کار مهمی است که به همه مسایل چون نهضت تولید علم، اخلاق معنویت، اقتصاد، آزادی، سبک زندگی و جوانان و جوان‌گرایی توجه داشتند، گفت: ایشان از همه پیشرفت‌ها و پسرفت‌های جامعه را به همراه دلایلهایش فرمودند بنابراین باید اصل قرار دهیم.

امام جمعه ساری مردم علی‌رغم فشارهای اقتصادی و روانی در چهلمین سال انقلاب گل زدند و تو دهنی محکم به دشمن زدند، بیان کرد: در گذشته با تشکیل انقلاب دو وزارتخانه امور خارجه و امور داخلی مهم بود اما الان با این اوضاع مملکت وزارتخانه اقتصاد نیز مهم شده است و کم از آن دو وزارت ندارد.

وی افزود: باید به کنترل اجناس پرداخت تا به مردم فشار نیاد؛ مردم همان طور یار انقلاب هستند ممکن هست بار هم بشوند پس نگذاریم این بار با فشارها ایجاد شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.