×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ذخیره سازی ۶۵۰ تن پرتقال شب عید در شهرستان آمل

سید حسین اسلامی از ذخیره سازی ۶۵۰ تن پرتقال شب عید در این شهرستان خبر داد و گفت: این میزان ذخیره سازی برای استان خوزستان در نظر گرفته شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با بیان اینکه سطح زیرکشت انواع مرکبات این شهرستان ۳ هزار و ۲۴۸ هکتار است، ادامه داد: شهرستان آمل با دو واحد سورتینگ صنعتی و سردخانه مجهز، آمادگی کامل جهت سورتینگ و نگهداری مرکبات شهرستان و شهر‌های همجوار را دارد.

وی گفت: با توجه به شرایط جوی مناسب، بارندگی‌ها و پراکنش مطلوب در فصل گرما، مدیریت صحیح باغداران و استفاده از کود‌های آلی و ریزمغذی، محصولات باغی به لحاظ کمی و کیفی از رشد خوبی برخوردار است.

سید حسین اسلامی مدیر جهاد کشاورزی آمل گفت: ۷ فقره ساخت و ساز غیر مجاز در حوزه مرکزجهاد کشاورزی مرانده این شهرستان قلع و قمع و ۶ هزار متر مربع از زمین‍‌های کشاورزی به چرخه تولید بازگشت.

وی افزود: به دنبال وقوع یک فقره تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی مجاور کمربندی شرقی آمل و تبدیل اراضی کشاورزی به کارگاه دپوی شن و ماسه و سنگ، با پیگیری‌های مرکز جهاد کشاورزی شهید رنود دشت سر، ۶ مورد دیوارکشی و پی کنی در حوزه مرکز جهاد کشاورزی مرانده این شهرستان تخریب شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل ادامه داد: طبق قانون هرگونه تغییر کاربری در اراضی زراعی و باغی بدون کسب مجوز از مراجع ذیصلاح جرم بوده و متخلفان تحت تعقیب قضایی قرار خواهند گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.