×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
همایش آموزشی اعضای شوراهای اسلامی شهرهای استان مازندران در آمل

کارگاه آموزش قوانین شورا و شهرداری با حضور شهرداران و شوراهای شهر های مازندران به میزبانی شورای اسلامی شهر و شهرداری آمل برگزار شد .

رئیس شورای اسلامی شهر آمل در مراسم آغاز این کارگاه  که در سالن اجتماعات شهرداری آمل برگزار شد گفت : به نظر من می توان گفت شوراها مظلوم ترین قشر حکومتی یا اداری کشور هستند که قسمت اعظم آن به دلیل عدم اطلاعات خود شوراها است و اطلاعات کافی نسبت به قوانین شهرداری ندارند و گاها سبب ایجاد حاشیه هایی برای اعضای شورا نیز شده است .
محمد محمدی خواستا تداوم اینگونه جلسات شد و تصریح کرد : اگر این نوع فعالیت ها در جهت افزایش اطلاعات ما ادامه داشته باشد قطعا در پیشبرد و ارتقای شهر های استان مازندران اثرگذار خواهد بود .
محمدی با بیان اینکه چقدر خوب است که ما بیشتر با قوانین شورا و شهرداری برای اقدامات شهرمان آشنا شویم تا شهر زیبایی داشته باشیم ادامه داد : در سازمان های قضایی و دیگر سازمان ها شاهد هستیم که هرساله اعضای شورا برای برخی از مصوباتی که در آن هیچ قصد و غرضی وجود ندارد و برای پیشبرد کار همشهریان انجام می شود باید به چند جا پاسخگو باشند که چرا این مصوبه انجام شده است ؟ و به همین دلیل شوراها نیاز به حمایت بیشتری توسط استانداری دارند .
در ادامه این همایش آموزشی، کارشناسان اداره کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران آموزش های لازم در خصوص قوانین و مقررات شوراهای اسلامی شهر را به حاضرین ارائه دادند .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.