×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رسالت و برنامه‌های اصلی در مهدهای کودک با اولویت ابعاد پرورشی کودکان است

معاون بهزیستی مازندران با بیان اینکه ما نباید کودکی و حس کودکی را از فرزندان خود بگیریم، بیان کرد: رسالت و برنامه‌های ما در مهدهای کودک با اولویت ابعاد پرورشی کودکان است.

وحید حسین‌زاده با اشاره به اینکه مهدهای کودک و نهادهای پرورشی باید خلا های اجتماعی و فرهنگی خانواده را در مهد کودک با ارائه برنامه‌های مبتنی بر  اجتماع محور و خانواده محور با رویکرد مهارت‌های زندگی و مهارت‌های اجتماعی باشد، افزود: اگر در جامعه امروز مسائل و تحولات اجتماعی متعددی رخ می‌دهد بخاطر نبود آموزش نیست بلکه ما در پرورش وتربیت فرزندان غافل شدیم.

معاون بهزیستی مازندران با تاکید براینکه خانواده‌ها با تاکیدی که بر آموزش دارند از تربیت فرزندان غافل می‌شوند، اظهار داشت: زمانی می‌توانیم نشاط اجتماعی را در فرزندان  و جامعه ایجاد کنیم که نهادهای جامعه‌پذیری مانند خانواده و آموزش و پرورش و موسسات رویکرد و اولویت آنها مبتنی بر پرورش کودکان باشد.

وی افزود: در استان مازندران بیش از ۸۵۰ مهد کودک  و ۴هزار مربی در مهدهای کودک استان در حال پرورش ۲۹ هزار کودکان  با ارائه برنامه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی فعالیت می کنند.

حسین‌زاده با بیان اینکه دوران کودکی طلایی‌ترین دوران رشد زندگی یک انسان هست، گفت:   دستگاه‌های متولی هم باید بهترین و طلایی‌ترین برنامه‌ها را در رشد و پرورش کودکان ارائه کنند تا بتوانیم فرزندان خودمان را در برابر آسیب‌های اجتماعی واکسینه کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.