×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اجرای طرح تجهیز و نوسازی و یکپارچه سازی۵ هزار و ۴۵۰ هکتاراراضی شالیزاری آمل

مدیر جهاد کشاورزی آمل از اجرای طرح تجهیز و نوسازی و یکپارچه سازی ۵ هزار و ۴۵۰ هکتاراراضی شالیزاری شهرستان خبرداد.

 سید حسین اسلامی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل گفت: بعد از انقلاب اسلامی طرح تجهیز و نوسازی و یکپارچه سازی اراضی شالیزاری در سطح ۵ هزار و ۴۵۰ هکتار انجام شده ودر این راستا طرح یکپارچه سازی ۱۵۱ هکتار از اراضی شالیزاری روستای پولیکیاده آمل در سال ۹۷ در حال اجرا می‌باشد

وی افزود:با اجرای طرح یکپارچه سازی زمین‌های کشاورزی الگو‌های اقتصادیمدرن در سطح بزرگتر قابلیت اجرا دارد واین امربه لحاظ اجرای کشت مکانیزهانگیزه کشاورزان برای تولید را افزایش می‌دهد.

اسلامی ادامه داد: از چالش‌های پیش روی توسعه کشاورزی در مناطق روستایی، افزایش هزینه تولید و کاهش عملکردعدم استفاده بهینه از عوامل تولید به ویژه زمین و آب است که با مسئله خرد بودن و پراکندگی زمین متعلق به هر یک از بهره برداران در ارتباط است.

وی گفت: برای حل این چالش در کشور‌های مختلف از سیاست یکپارچه سازی زمین به عنوان یک راه حل منطقی و قابل اجرا استفاده شده است.

اسلامی افزود: در بخش واحد مکانیزاسیون تعداد ۱ هزار ۲۲۰ دستگاه تراکتور و ۸ صد و هفتاد دستگاه کمباین برنج ۱ صدو هشتاد دستگاه ماشین نشاء کار و ۱۴ هزار و ۱۰۰ دستگاه تیلر بعد از انقلاب در اختیار کشاورزان قرارگرفت

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.