×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل گفت: با تلاش آتش نشانان، آتش سوزی منزل مسکونی یک شهروند واقع در بلوار طالب آملی ، دریای 27 خاموش شد .

حسین نذیری با اعلام این خبرافزود: این آتش سوزی ساعت 7 و 16 دقیقه صبح امروز از طریق همسایه ها به سامانه 125 اطلاع داده شد . با توجه به گستردگی حریق و تماسهای مکرر شهروندان 4 دستگاه  خودروی آتش نشانی به همراه 18 آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند.

نذیری با اشاره به اینکه آتش سوزی از سقف این منزل آغاز شد افزود: آتش نشانان با تلاش فراوان ساعت 8 و 25 صبح موفق به خاموش کردن کامل این آتش سوزی شدند.

وی با اشاره به اینکه  این حادثه خوشبختانه خسارت جانی نداشت افزود: یکی از آتش نشانان بدلیل دودگرفتگی مصدوم شد که با حضور بموقع نیروهای امداد پزشکی 115 و انجام اقدامات درمانی در حال حاضر حال وی مساعد است.  

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل گفت: علت این حادثه آتش سوزی  در دست بررسی است .


نوروز فرصت خوبی برای معرفی شهر آمل در حوزه گردشگری است

خبر دیگر از شهرداری آمل هم اینکه علی علیزاده معاون خدمات شهرداری آمل در اولین جلسه اعضای کمیته زیباسازی و خدمات رفاهی، ستاد استقبال سفر شهرستان ( نوروز 98 ) در شهرداری آمل اضافه کرد: این جلسه با هدف هماهنگی ادارات عضو کمیته و ستاد سفر شهرستان انجام شد تا با اقدامات بموقع و با رفع موانع و نواقص و زیباسازی شهر، در فرصت باقی مانده تا پایان سال ؛ بتوانیم میزبان خوبی برای زائرین محترم مشهد مقدس و مسافران نوروزی باشیم.
وی تاکید کرد: آمل شهری تاریخی با زیبایی ها و اماکن گردشگری فراوان است که می شود با معرفی خوب و اطلاع رسانی عمومی آن در کشور از این ظرفیت گردشگری به منظور رونق اقتصاد شهرستان بهره برد .
گفتنی است ؛ در این جلسه هماهنگی لازم جهت زیبا سازی شهر ، پارک ها و اماکن اسکان مسافران ف ترافیک میدان هزار سنگر ، جمع اوری سگ های ولگرد ، حمل زباله در روزهایی ممنوع بودن تردد کامیون در محور هراز و چاپ بروشور واحد انجام شد .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.