×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دستگیری ۲ سارق در آمل

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از شناسایی و دستگیری ۲ سارق اماکن تجاری با ۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن تجاری این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت ماموران انتظامی بخش “دابودشت ” با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه‌ای به عنوان مظنون در حوزه استحفاظی شدند.

سرهنگ آزادی، ادامه داد: پس از هماهنگی‌های قضائی، متهمان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۶ فقره سرقت اماکن تجاری در این شهرستان اعتراف کردند.

کشف ۴۷ کیلو تریاک در آمل

وی همچنین از دستگیری ۵ عامل تهیه وتوزیع مواد مخدر و کشف ۴۷ کیلو و سیصد گرم تریاک در این شهرستان، خبر داد.
وی افزود: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی موفق به شناسایی ۲ عامل افیونی در این شهرستان شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت:با تشکیل تیم‌های ویژه عملیاتی، و انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی پس از هماهنگی با مرجع قضایی متهمان را دستگیر کردند.
سرهنگ آزادی افزود:ماموران در بازرسی از خودروی این ۲ قاچاقچی مقدار ۳۴ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک به صورت جاساز کشف کردند.
وی گفت: در این عملیات یک دستگاه خودروی متعلق به متهمان که در حمل و جابجایی مواد مخدر از آن استفاده می‌شد نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد.
فرمانده اتظامی شهرستان آمل افزود: با مشارکت پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اعضای یک باند ۴ نفره قاچاق مواد مخدر شناسائی و در حین انتقال ۱۳ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک در محورمواصلاتی هراز دستگیر شدند.
وی گفت: اقدامات مقابله‌ای با پدیده شوم مواد مخدر همه جانبه بوده و رصد و پیگیری تحرکات باند‌ها و شبکه‌های توزیع کننده مواد مخدر در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان است.
سرهنگ آزادی از شهروندان خواست: هر گونه ناهنجاری و موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند. /علی منصوری

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.