×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
5773  خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام آمل

رئیس کمیته امداد امام آمل : مجموع تعداد خانوار مستمری بگیر این نهاد در حال حاضر با احتساب رشد 25 درصدی نسبت به پایان شهریور 97 تعداد 5773  خانوار با میزان 9111 نفر می باشد.

حسن قربانی رئیس کمیته امداد امام آمل  گفت : پیرو اعلام قبلی از سوی کمیته امداد امام خمینی ره مبنی بر برنامه ساخت  تعداد  120 واحد مسکونی برای مددجویان تحت حمایت  کمیته امداد امام (ره)شهرستان آمل در سال 97 ، که مقرر شده بود  تعداد  47 دستگاه  آن  توسط بسیج سازندگی سپاه  شهرستان  احداث گردد .

قربانی خاطرنشان کرد :  بیش از نهصد خانوار تحت پوشش امداد در شهرستان در حال حاضر در ساختمان اجاره ای زندگی میکنند و بزرگترین مشکل امداد در حال حاضر نداشتن زمین  برای ساخت مسکن میباشد و تا کنون هم بخشی از زمینهای در حال ساخت توسط خيرين تهیه و تحویل امداد شده که از این بابت از خيرين عزیز ممنونیم و در ادامه نیز منتظر دستان پر خیر و برکت خيرين برای مساعدت  در جهت تامین زمین برای احداث مسکن نیازمندان و یتیمان هستیم .

وی با اشاره به اینکه در شش ماهه اول سال 97 تعداد خانواده های تحت پوشش  معیشت بگیر  کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان  آمل  4596 خانوار  با تعداد 7118 نفر بوده است گفت : از اول مهر ماه امسال  تا کنون تعداد 1137 خانوار و تعداد 1993 نفر به مددجویان مستمری بگیر این شهرستان اضافه گردیده است .

رئیس کمیته امداد امام آمل افزود:ارتقاء و تعمیق باور‌های دینی و سبکزندگی اسلامی مددجویان یکی از موضوعات مورد توجه این نهاد بوده و اعزام مددجویان به اماکن مذهبی یکی از فعالیت‌های مهم حوزه فرهنگی کمیته امداد است.

قربانی اظهارداشت: ۱۰۹ مددجوی زیر پوشش کمیته امداد آمل امسال در قالب طرح «شوق زیارت» به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل با اشاره به اعزام مددجویان به عتبات عالیات گفت: ۴۸ مددجو در ایام اربعین به کربلا معلی مشرف شدند.

قربانی تصریح کرد :  مبلغ  اعتبار فعلی پرداخت مستمری ماهانه خانواده های تحت حمایت  با رشد 25 درصدی نسبت به  پایان شهریور امسال  به عدد  دوازده میلیارد و چهارصد و هفتاد و شش میلیون ریال در ماه رسیده است.

رئیس کمیته امداد امام آمل ضمن تقدیر از همراهی مردم نوع‌دوست آمل گفت: مردم نیکوکار این شهرستان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با شماره‌گیری آنی پرداخت #۲*۵*۰۱۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه برای اعزام مددجویان به اماکن زیارتی واریز و جهت هرچه بهتر اجراشدن طرح «شوق زیارت» با کمیته امداد مشارکت کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.