×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری آمل با اشاره به اینکه رویه کار فعالیت تاکسی اینترنتی در آمل توسط سازمان کل بازرسی نیز پرس و جو خواهدشد، اذعان داشت: هرشرکت اینترنتی که قصد فعالیت در آمل دارد باید از تاکسی های شناسنامه دار در آمل استفاده کند.

محمدعلی سبزعلی پور، رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری آمل با بیان اینکه آیین نامه اجرایی به مرحله امضا توسط هییت مدیره رسید، گفت: چارچوب های فعالیت تاکسی های اینترنتی در آمل تعیین شد و به مرحله تاییدیه شورای سازمان باید برسد.
این مسول با بیان اینکه به اندازه کافی ماشین برای حمل و نقل عمومی در آمل وجود دارد و مازاد نیز وجود دارد، عنوان کرد: از این طریق راننده ها دیگر در ایستگاه نمی مانند و از این طریق امنیت تاکسی های اینترنتی در آمل برقرار می شود.
سبزعلی پور با اشاره به اینکه بنا به دستور دادستانی دفاتر شرکت های اینترنتی در آمل به دلیل عدم اخذ محوز از شهرداری پلمپ شده است، اظهار داشت: هیچ شرکت اینترنتی بابت فعالیت مجاز در آمل با شهرداری آمل مذاکره نکرده است.
وی با بیان اینکه اصل حضور شرکت های متعدد برای حمل و نقل عمومی برای ایجاد رقابت و ارائه خدمات بهتر به مردم است، گفت: شهرداری آمل از حضور بخش خصوصی در حوزه حمل و نقل عمومی و ایجاد رقابت بین بخش های مختلف استقبال می کند به شرطی که ضوابط و قوانین را رعایت کند.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری آمل تاکیدکرد: یکی از دلایلی که شرکت های اینترنتی تا به حال در امل مجوز نگرفتند این است که انها از موضع برتر می خواهند با شهرداری امل مذاکره کنند و ما نیتمان اجرای قانون است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.